project: termino
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Op het moment dat de freesmacro voor deze mid klaar is, is het maken van een mal niet veel meer dan een druk op de knop...MechanicalAnimal schreef:Heb jij al een freesmal voor die 1130 trouwens?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
gelukkig,anders wordt het een kliko project.
over de afwerking blijf ik maar nadenken.....
liefst zou ik op het middendeel carbon willen,maar lijkt me erg lastig aanbrengen.
over de afwerking blijf ik maar nadenken.....
liefst zou ik op het middendeel carbon willen,maar lijkt me erg lastig aanbrengen.
Re: project: termino
Ik wil je heus nog wel wat extra tijd geven, zodat je nog wat kan oefenen op een proefplankiedre schreef:over de afwerking blijf ik maar nadenken.....
liefst zou ik op het middendeel carbon willen,maar lijkt me erg lastig aanbrengen.
Re: project: termino
naar,heel erg naar!!Arno schreef:Ik wil je heus nog wel wat extra tijd geven, zodat je nog wat kan oefenen op een proefplankiedre schreef:over de afwerking blijf ik maar nadenken.....
liefst zou ik op het middendeel carbon willen,maar lijkt me erg lastig aanbrengen.
moet jij trouwens niet aan de gang?
Re: project: termino
Ik heb eventueel nog wel een 'proef' rolletje carbon liggen.dre schreef:gelukkig,anders wordt het een kliko project.![]()
over de afwerking blijf ik maar nadenken.....
liefst zou ik op het middendeel carbon willen,maar lijkt me erg lastig aanbrengen.
Had hier zelf ook interesse in, maar dat laat ik maar achterwegen.
Re: project: termino
pm onderweg!Ik heb eventueel nog wel een 'proef' rolletje carbon liggen.
Had hier zelf ook interesse in, maar dat laat ik maar achterwegen.
Re: project: termino
Oké, hier dan een paar ploatjes:
Hier de vier gelamineerde rondingen, opgebouwd uit 4 maal 6mm mdf: Dit zijn wat hulpstukkies die ik heb gefreesd om een zaagmal te maken: En waar de cnc af en toe tekort schiet, is er deze oude trouwe kameraad
:
Dit is de zaagmal die nodig is om de rondingen onder de juiste hoek af te zagen:
Met ronding erop:
Twee keer langs de zaag:
En nog twee keer voor de hoek van 5 graden voor en achter:
En dan heb je dus dit:
Dan volgt de high-end lamellofreestuning om de ronding te kunnen lamelloëren:
En nog even de bekende artistieke impressie:
En zo sluit het dan aan op de zijdes:
Kortom, rond is verschrikkelijk 
Hier de vier gelamineerde rondingen, opgebouwd uit 4 maal 6mm mdf: Dit zijn wat hulpstukkies die ik heb gefreesd om een zaagmal te maken: En waar de cnc af en toe tekort schiet, is er deze oude trouwe kameraad
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
sjesses arno...jij bent ook overalArno schreef:Op het moment dat de freesmacro voor deze mid klaar is, is het maken van een mal niet veel meer dan een druk op de knop...MechanicalAnimal schreef:Heb jij al een freesmal voor die 1130 trouwens?
ik zal Dre eens netjes pm-en
dude....weet je al wat voor carbon dat wordt? iets van autotune-nepplak?dre schreef:gelukkig,anders wordt het een kliko project.![]()
over de afwerking blijf ik maar nadenken.....
liefst zou ik op het middendeel carbon willen,maar lijkt me erg lastig aanbrengen.
of komt hier de real-deal op?
Re: project: termino
hier wordt je wel even stil van!!Kortom, rond is verschrikkelijk
wat een vakwerk!!
Re: project: termino
Wow! Dit wordt echt heel mooi...
Ik kom graag een keer kijken/luisteren, kan ik gelijk een rekening vereffenen.
Ik kom graag een keer kijken/luisteren, kan ik gelijk een rekening vereffenen.
Re: project: termino
luisteren als ze af zijn?Tommy schreef:Wow! Dit wordt echt heel mooi...![]()
Ik kom graag een keer kijken/luisteren, kan ik gelijk een rekening vereffenen.
dan kun je boeken rond september 2011
maar je mag ook eerder komen,want het klinkt nu ook zeer fraai
Re: project: termino
Maar hoe zit het nou precies met het binnenwerk/bracing?
En heb je al een definitieve driverbezetting?
En heb je al een definitieve driverbezetting?
Re: project: termino
ik ben ook blij dat arno wat hulp geeft
terminals worden wbt 0763

ik zit alleen nog een beetje te stoeien met de maat van de plaat van de terminal en baspoort.....
terminals worden wbt 0763

ik zit alleen nog een beetje te stoeien met de maat van de plaat van de terminal en baspoort.....
