Hij staat er. Mentaal weer een stukje "die-moet-ik-hebben-aankoop-woede" bevredigd
Goed, uitgepakt, gelukkig geen beschadigingen, want de doos zag er niet al te best uit. De versterker zelf zat los/vast in een schuimen omhulsel, daaronder 4 (slecht

) gekopieerde A4'tjes met uitleg over de diverse aansluitingen en de afstandsbediening. Ik hou wel van dat rommelige spul uit China, zolang het maar werkt.
Naast de versterker een zak met 2 x 3 tulpen voor de aansluitingen naar de versterkers, 1 x 80cm optische kabel, 1 x 80cm USB kabel en het 230 snoer met een reisstekker erbij, want het is een vreemd soort 3-polig stekker (platte pinnen staan gedraaid tegenover elkaar). De snoeren voelen allemaal een stapje beter dan een Hema snoer.
De opdruk op de voorzijde is _net niet_. Het is gedrukt alsof men verf wilde besparen

. Wat ik niet verwachte, is dat de voorkant van 5mm dik aluminium gemaakt is. Het zag er op de foto's nogal plastic uit (in het echt ook trouwens

).
De volume knop zit _net niet_ in het midden en schuurt lichtjes over de behuizing (opgelost door de knop iets naar voren te trekken).
De afstandsbediening ziet er ook netjes uit. Simpel, maar netjes. Hier staat maar 1 spelvout op: prevere i.p.v. previous.
De achterzijde ziet er netjes uit, geen spelvouten, alles zit goed vast en in het midden.
Aanzetten: brom uit de behuizing, welke van de trafo komt. Het is een zacht gesnor, niet storend. Geen inschakel plop!

, uitzetten dito
Open maken maar!
Wat valt aan de binnenzijde op? Dat het allemaal met de hand gesoldeerd is, want het zit nou niet echt recht. Magoet, het lijkt te werken. Verder zit het allemaal behoorlijk netjes ingebouwd. De onderzijde wordt handwarm door de twee chipjes die tegen de bodem geschroeft zitten. Deze worden overigens alleen warm zodra er iets van de DSP gevraagd wordt.
Bij geen volume is er HEEL zachtjes een tikkend geluid te horen uit de speakers. Ongeveer 2x per seconde. Echt zachtjes. Draaien aan de volumeknop hoor je ook zachtjes tikken (hetzelfde als het volume verhogen op de Hypex AS2.100's).
De gebruikte DSP chip is de Cirrus cs493263-cl.
EDIT: oh ja, het verbruik zit op ongeveer 13-14Watt. Het standby verbruik zit op ongeveer...........tromgeroffel......... 13-14Watt
Morgen sluit ik hem aan op de mediacenter. Nu heb ik deze alleen getest via de optisch uitgang van de PC en analoge tulpjes en dat werkt naar behoren.
De eerste indrukken zijn positief. Het ziet er netjes uit en werkt vooralsnog naar behoren!