project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Prachtig spul inderdaad van PHL audio.
Zelf gebruik ik 2 x de PHL audio 1290 in topjes voor een PA set, klinken nooit aggressief en zijn zeer hoog belastbaar.
Veel succes met de units.
Zelf gebruik ik 2 x de PHL audio 1290 in topjes voor een PA set, klinken nooit aggressief en zijn zeer hoog belastbaar.
Veel succes met de units.
Re: project: termino
daar ken ik er meer van!
maar je bent altijd welkom.(anderen ook)
de huidige set is ook heel fraai onderhand......
maar je bent altijd welkom.(anderen ook)
de huidige set is ook heel fraai onderhand......
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Heey leuk, die zitten ook in mijn soon-to-be-Galactica'sdre schreef:de bezetting is bekend:als mid wordt de phl 1130 ingezet!![]()
Ik vind het mooie drivers
Re: project: termino
Nou, ik heb weer wat tijd, dus nu begint het echt te lopen, dre.
De eerste ronding zit as we speak in de mal in de pers. Deze laat ik er steeds een dag inzitten, dus dat duurt maar vier dagen
Ook heb ik de parallellogrammen van de zijkant uitgefreesd. De zijkanten zijn nu 25mm dik, de rondingen ook ongeveer. Ik had dit materiaal nog liggen. Dit is dus iets dikker dan de 22mm die jij in gedachten had, ik hoop dat dat geen probleem is?
De eerste ronding zit as we speak in de mal in de pers. Deze laat ik er steeds een dag inzitten, dus dat duurt maar vier dagen
Re: project: termino
Goed hè. Het is eigenlijk een kastenpers. Dat vind ik echt een van de meest geniale uitvindingen voor de meubelmakerij. Het is zo'n simpel principe.Wowly schreef:Gaaf zo'n grote persbank......
Re: project: termino
uiteraard is de motivatie nu flink geprikkeld!!
dempingsmatriaal wordt de damping 30 en de damping 10 van intertechnik icm met wat twaron.
ook wil ik in de achterzijde een redelijk grote alu plaat waar de br-poort en de terminals in zitten.
het nadeel van de br-poort van 100mm met trompet is dat ie in totaal 180mm breed is.......

ook kun je in de terminals een redelijk vermogen besteden

en mijn favoriet......

€90 per paar
gelukkig heb ik er maar 4 nodig
dempingsmatriaal wordt de damping 30 en de damping 10 van intertechnik icm met wat twaron.
ook wil ik in de achterzijde een redelijk grote alu plaat waar de br-poort en de terminals in zitten.
het nadeel van de br-poort van 100mm met trompet is dat ie in totaal 180mm breed is.......

ook kun je in de terminals een redelijk vermogen besteden
en mijn favoriet......

€90 per paar
gelukkig heb ik er maar 4 nodig
Re: project: termino
Het wordt tijd dat er weer wat plaatjes komen.
Heeft lang genoeg geduurd.
Heeft lang genoeg geduurd.
Re: project: termino
Nou waar blijven ze, de foto'sdre schreef:arno had geloof ik nog wat plaatjes!
Re: project: termino
Ehm... interesse...Arno schreef:Dre natuurlijk. Oplage is afhankelijk van het aantal geïntereseerdenLeeuwarden schreef:Wie gaat dat ding nu eigenlijk bouwen? En vooral in welke oplage?
Eerst de WAF overtuigen helaas.
Re: project: termino
Al goed,
Moet toch eerst eens afmaken waar ik aan begin... RefMon, ESL,...
Al die ideeen...
Verschrikkelijke hobby dit
Moet toch eerst eens afmaken waar ik aan begin... RefMon, ESL,...
Al die ideeen...
Verschrikkelijke hobby dit
Re: project: termino
Rustig aan. Niet alle vooruitgang is de moeite van het fotograferen waard.Porcino schreef:Nou waar blijven ze, de foto'sdre schreef:arno had geloof ik nog wat plaatjes!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Dre....dude....heb jij deze al liggen?...ik heb zojuist bij TG een paartje besteld maarruh.....PHL is schoon door zijn 1130'sMechanicalAnimal schreef:Heey leuk, die zitten ook in mijn soon-to-be-Galactica'sdre schreef:de bezetting is bekend:als mid wordt de phl 1130 ingezet!![]()
Ik vind het mooie drivers
Nou moet Tony ergens in het Franse achterland een Fransoos uit zijn hangmat en achter zijn croissant en koffie vandaan sleuren om nog een setje te fabrieken....gaat een weekje of 6-8 duren. Ach, zat te doen nog voor ik ze kan infrezen dus dat komt wel goed
Heb jij al een freesmal voor die 1130 trouwens?
Re: project: termino
Hij laat dat frezenMechanicalAnimal schreef:Heb jij al een freesmal voor die 1130 trouwens?
Re: project: termino
handig zo`n held!Arno schreef:Hij laat dat frezenMechanicalAnimal schreef:Heb jij al een freesmal voor die 1130 trouwens?


