Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Misschien een idee om een doosje met badges aan te schaffen (eenmalig verrekenen met de prijs voor een luisterdag).
Iedereen kan dan thuis zijn/haar eigen naamplaatje (incl. avatar) of zelfs businesscard printen en meenemen; inschuiven en opspelden.....
Wel na die tijd weer inleveren !!!
Waar gaat dit topic eigenlijk heen.......blijkbaar is het erg belangrijk dat je weet wie wie is.
Daar zat ik dus ook aan te denken in de hoop, dat die dingen los in een boekenwinkel verkrijgbaar zijn. Dan zou iedereen even zo'n ding kunnen halen en z'n eigen kaartje maken. Maar, zijn ze los verkrijgbaar?
En dus, kreeg ikke vanmiddag weer zo'n idee, en nu es niet een TL...
Geschikt voor mannen en vrouwen en vooral geschikt voor zelfbouw ongeacht of je nou in je zwembroek komt of in een trouwjurk.
Kom ik op terug in een apart topic denk ik. Maar moet ff wat bij elkaar zoeken..
Ik weet ut, ik weet ut, produkt ontwikkeling is een aangeboren afwijking
Ik heb alweer een idee. Tot nu toe de beste vind ikke zelf..
Zal dit weekend effkes een draadje aan maken.
Na de test op Dalojan's 300B staan de MUSjes sinds vandaag te spelen op een Ayon Sunrise II die ik te leen heb. Zolang als je de kamer niet wil worden uitgeblazen klopt de combi behoorlijk goed. 25 Watt Single Ended Triode, iets donkerder dan de Emitter maar wel super stemmen. Het krijgt iets betoverends, puurs... Dus dat is nu kleuring Nou ik ga dit zeer goed testen want ik krijg er wel kippevel van. Bedankt voor de test Dalojan!
(bas focal M180 schreef::
(Het zou mooi zijn als de volgende keer we op ZBforum 3 referentie nummers zouden nemen
Opzich wel een goed idee !
Naar mijn idee was de CD van "Gare du nord" goed in de smaak gevallen. ( Zag wat hoofdjes bewegen )
op zich een goed idee maar om 8 keer op een dag 3 dezelfde nummers te horen ..
en op zich moet het ggen "wedstrijd' worden het moet wel gezellig en ongedwongen blijven Trouwens de speakereigenaren mogen dit zelf bepalen hoor !!!
dit staat bij de andere afspraken
Voor de muziek lijkt het me wel leuk dat
degene die zijn luidsprekers demonstreert ook de muziek
er bij zoekt die er lekker op klinkt.
Natuurlijk zal het in een andere akoestische ruimte
heel anders klinken dan een huiskamer....
We doen het alleen als er een discussie zou ontstaan over de weergave ergens van. Maar dan van uit positieve benadering, zo van, hoezo "dit" of "dat" als jullie begrijpen wat ik bedoel. Want het moet inderdaad geen wedstrijd worden. (er is toch geen jurie.. )
Volgend jaar hebbe we et er wel weer es ff over.
Ik heb het vanuit mijn oogpunt alleen geopert om de speaker die ten horen wordt gebracht daardoor beter te kunnen beluisteren .
Wat voor mij moeilijk is op muziek die totaal ik niet ken .
En allicht dat het nooit en te nimmer een wedstrijd mag worden ,wat voor de een een topper is hoefdt dat niet voor de ander te zijn.
Wat voor mij altijd voorop blijfd staan is dat die genen waar van de apparatuur of speakers zijn er tevreden mee is , en dan telt mijn mening toch niet.
In de afgelopen dagen na zaterdag is mij vooral de Sylphe met Tangband W8-1772 van RumoH (rudy) mij blijfen achtervolgen, ik ga mezelf eens rustig verdiepen in die units en wat daar mee mogelijk is.
Ik heb me nooit verdiept in die tangbands vanwege de prijs van die units, iets voor tzt tzt project als financieen het toelaten.
Schitterd namelijk zo een breedbander die explosief speelt , en met een behoorlijke geluidsdruk nog steeds top blijfd weergeven.
Dat is wat ik mooi vindt , dynamiek sprongen die ook goed behouden blijfen waneer het wat luider wordt , en dat dan met een echte breedbander met breedband kwalieteiten.
Eens een keer gaan luisteren met mijn muziek en dan in het midden , zat nu te ver links waardoor juist het +punt van een breedbander sneller teniet worden gedaan.
Ik zat links genoeg om duidelijk te horen dat het hoog ook lekker aanwezig was.
Lekker googlen komende dagen .
De Sylphe " ML-TL" heeft bij mij ook een zeer goede indruk nagelaten
Had niet verwacht dat zo'n grote breedbander zonder een tweeter
zo goed tot zijn recht zou komen.. ook in een grote "zaal"
googlen zal je niet veel informatie op leveren
denk ik...........
Gevonden op zijn site, maar daar had ik google voor nodig( Sylph-tangband).
Op zijn site niet te vinden onder "Bouwpakketten | Fullrange bouwpakketten".