Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Zo, alvast ff een topic gemaakt. Kenne ze straks losbranden en heb ik toch nog iets kunnen doen. 
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
sietse schreef:Gelukkig, doe ze de groeten maar ff van mij.
Van hieruit ook de groetjes
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Ik heb ook een paar foto's De Silph van Rumoh?? naast de Nescio's
Op verzoek van Jan !!!
Edit: Bij deze laatste luidsprekers is mogelijk wat meer info te geven, de speakers van Matthijs van Hypex, dus met de AS2.100 de digitale versie als aandrijving, en passieve woofer.
De lange smalle boxen zijn die van Henkjan met de EL70's ??
De andere luidsprekers zijn denk ik wel bekend via de aanmeldingen?
Edit: Bij deze laatste luidsprekers is mogelijk wat meer info te geven, de speakers van Matthijs van Hypex, dus met de AS2.100 de digitale versie als aandrijving, en passieve woofer.
De lange smalle boxen zijn die van Henkjan met de EL70's ??
De andere luidsprekers zijn denk ik wel bekend via de aanmeldingen?
Laatst gewijzigd door hannesie op za 02 okt 2010, 21:34, 3 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Zouden jullie er bij willen schrijven wat er op de foto's staat?
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Zo net weer in Arnhem terug... Weer een heerlijke dag! Leuke locatie, en geweldig weer eens een stuk of wat mensen van het forum te ontmoeten!
Nu eerst even m'n meissie aandacht geven...
Nu eerst even m'n meissie aandacht geven...
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Was een zeer leuke dag
! Krijg je meteen een beeld bij de mensen van het forum!
De organisatie bedankt! Voor deze dag!
Groeten Daan
De organisatie bedankt! Voor deze dag!
Groeten Daan
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Dat ziet er leuk uit, jammer dat ik er niet was.
Veel breedbanders zo te zien. Mooie buizenversterkers, zijn dat die van Dalojan?
Veel breedbanders zo te zien. Mooie buizenversterkers, zijn dat die van Dalojan?
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Na een lekker hapje in het centrum van Groningen nog even positieve
reactie??
1. Wat kunnen die noorderlingen lullen tijdens goeie muziek, alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien
Ik was er best verbaast over, net ouwe wijven, maar dan wel gezellig
2. De sfeer en het omgaan met elkaar, ontzettend open en vrij, je voelt je gelijk thuis. Kan ook haast niet anders met gelijk gestemden.
3. Het was voor mij een openbaring dat mensen hun creatie laten horen terwijl ze er zelf nog bijna geen noot op hebben gehoord, er komt geluid uit en dat is voldoende om mee te nemen.
LEUK WEEKEND GEHAD OP DEZE WIJZE.
1. Wat kunnen die noorderlingen lullen tijdens goeie muziek, alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien
Ik was er best verbaast over, net ouwe wijven, maar dan wel gezellig
2. De sfeer en het omgaan met elkaar, ontzettend open en vrij, je voelt je gelijk thuis. Kan ook haast niet anders met gelijk gestemden.
3. Het was voor mij een openbaring dat mensen hun creatie laten horen terwijl ze er zelf nog bijna geen noot op hebben gehoord, er komt geluid uit en dat is voldoende om mee te nemen.
LEUK WEEKEND GEHAD OP DEZE WIJZE.
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
westen!!1. Wat kunnen die noorderlingen lullen tijdens goeie muziek, alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien
Ik was er best verbaast over, net ouwe wijven, maar dan wel gezellig
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Ja, de 300B's zijn van Dalojan.RobertD schreef:Dat ziet er leuk uit, jammer dat ik er niet was.
Veel breedbanders zo te zien. Mooie buizenversterkers, zijn dat die van Dalojan?
Heb ook een leuke dag gehad, organisatie bedankt en alle mensen die de moeite hebben genomen spullen mee te nemen, en dat waren er best veel! Ondanks dat het 1 ruimte is die ter beschikking is (tov Breda) is ook dit gaaf om mee te maken, een enorme varieteit in muziek en de kwaliteit in weergave hiervan. Volgend jaar weer wat mij betreft.
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Ooooooh WAS JIJ (jullie) DATdre schreef:westen!!1. Wat kunnen die noorderlingen lullen tijdens goeie muziek, alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien
Ik was er best verbaast over, net ouwe wijven, maar dan wel gezellig
De laatkomers uit het westen, die moesten natuurlijk nog bijpraten
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Arnhem ook schuldig
Kan me achteraf voorstellen dat dit voor een aantal mensen als storend is ervaren. Wellicht idee voor de volgende keer om de tussenwand te sluiten?
Kan me achteraf voorstellen dat dit voor een aantal mensen als storend is ervaren. Wellicht idee voor de volgende keer om de tussenwand te sluiten?
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
inderdaad,dan kunnen we er bij zitten!Porcino schreef:Arnhem ook schuldig![]()
![]()
Kan me achteraf voorstellen dat dit voor een aantal mensen als storend is ervaren. Wellicht idee voor de volgende keer om de tussenwand te sluiten?
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Kijk jij begrijpt medre schreef:inderdaad,dan kunnen we er bij zitten!Porcino schreef:Arnhem ook schuldig![]()
![]()
Kan me achteraf voorstellen dat dit voor een aantal mensen als storend is ervaren. Wellicht idee voor de volgende keer om de tussenwand te sluiten?
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Ondanks alle ruis, toch wel een goed gevoel over het totaal hoor.
Maar ik was een beetje verbaast over totaal, en gewend aan respect voor elkaars "producten", vandaar
Nog steeds een positieve indruk van de dag, lekker genoten van een goede ambiance, zo wat zeg ik dat toch mooi
Morgen op het gemak weer afzakken naar het westen/zuiden.
Bedankt, Weidok en Sietse en en Richard, het was de moeite waard.

Maar ik was een beetje verbaast over totaal, en gewend aan respect voor elkaars "producten", vandaar
Nog steeds een positieve indruk van de dag, lekker genoten van een goede ambiance, zo wat zeg ik dat toch mooi
Morgen op het gemak weer afzakken naar het westen/zuiden.
Bedankt, Weidok en Sietse en en Richard, het was de moeite waard.
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Het luisterschema was redelijk goed aangehouden volgens mij...Leeuwarden schreef:Zouden jullie er bij willen schrijven wat er op de foto's staat?
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
potverdorie... Was je er ook ? Had graag nog even een babbeltje gemaakt met jou.Barry2001 schreef:Heb ook een leuke dag gehad,
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
Het is even puzzelen maar dan is de kleine zwarte twee-weg met passief aan de zijkant de creatie van Matthijs Hypex?sjons schreef:Het luisterschema was redelijk goed aangehouden volgens mij...Leeuwarden schreef:Zouden jullie er bij willen schrijven wat er op de foto's staat?
Hoe klonk dat?
Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?
klonk wel goed,ik vond het lagere laag wat geforceerd overkomen(boosten?)
wel 1 van de betere die ik daar gehoord heb.
wel was de ruimte erg aanwezig,wat dun hoog en het laag geboost.
als je er wat dichterbij zat was het wel goed te doen.
wel 1 van de betere die ik daar gehoord heb.
wel was de ruimte erg aanwezig,wat dun hoog en het laag geboost.
als je er wat dichterbij zat was het wel goed te doen.
