Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door sietse »

Zo, alvast ff een topic gemaakt. Kenne ze straks losbranden en heb ik toch nog iets kunnen doen. :D
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door sjons »

Najah zeg... Het is best gezellig hierzo...
Bijlagen
IMAG0297.jpg
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door sietse »

Gelukkig, doe ze de groeten maar ff van mij. :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Henkjan »

idd, het is erg gezellig
Bijlagen
IMAG0095.jpg
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Henkjan »

IMAG0096.jpg
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Pjotr »

sietse schreef:
Gelukkig, doe ze de groeten maar ff van mij. :D
:?: Wat? ben je er niet bij dan? Is het eens bij jou om de hoek... ;)

Van hieruit ook de groetjes :D
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door hannesie »

Ik heb ook een paar foto's
IMG_1047.JPG
De Silph van Rumoh?? naast de Nescio's
IMG_1049.JPG
IMG_1051.JPG
IMG_1052.JPG
IMG_1050.JPG
Op verzoek van Jan !!!
Edit: Bij deze laatste luidsprekers is mogelijk wat meer info te geven, de speakers van Matthijs van Hypex, dus met de AS2.100 de digitale versie als aandrijving, en passieve woofer.
De lange smalle boxen zijn die van Henkjan met de EL70's ??
De andere luidsprekers zijn denk ik wel bekend via de aanmeldingen?
Laatst gewijzigd door hannesie op za 02 okt 2010, 21:34, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Leeuwarden »

Zouden jullie er bij willen schrijven wat er op de foto's staat?
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door TubeHead »

Was een geslaagd daggie ! Bedankt allen ! :D
Bijlagen
P1010431-1000.jpg
P1010433-1000.jpg
P1010442-1000.jpg
P1010450-1000.jpg
P1010454-1000.jpg
P1010458-1000.jpg
P1010470-1000.jpg
P1010476-1000.jpg
P1010480-1000.jpg
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door TheoK »

Ziet er allemaal indrukwekkend uit.
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Porcino »

Zo net weer in Arnhem terug... Weer een heerlijke dag! Leuke locatie, en geweldig weer eens een stuk of wat mensen van het forum te ontmoeten!

Nu eerst even m'n meissie aandacht geven... :roll:
Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Mphus »

Was een zeer leuke dag :mrgreen: ! Krijg je meteen een beeld bij de mensen van het forum!

De organisatie bedankt! Voor deze dag!

Groeten Daan
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door RobertD »

Dat ziet er leuk uit, jammer dat ik er niet was.

Veel breedbanders zo te zien. Mooie buizenversterkers, zijn dat die van Dalojan?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door hannesie »

Na een lekker hapje in het centrum van Groningen nog even positieve :mrgreen: reactie??

1. Wat kunnen die noorderlingen lullen tijdens goeie muziek, alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien :D

Ik was er best verbaast over, net ouwe wijven, maar dan wel gezellig :lol:

2. De sfeer en het omgaan met elkaar, ontzettend open en vrij, je voelt je gelijk thuis. Kan ook haast niet anders met gelijk gestemden.

3. Het was voor mij een openbaring dat mensen hun creatie laten horen terwijl ze er zelf nog bijna geen noot op hebben gehoord, er komt geluid uit en dat is voldoende om mee te nemen. :mrgreen:

LEUK WEEKEND GEHAD OP DEZE WIJZE.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door dre »

1. Wat kunnen die noorderlingen lullen tijdens goeie muziek, alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien

Ik was er best verbaast over, net ouwe wijven, maar dan wel gezellig
westen!! :roll:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Barry2001 »

RobertD schreef:
Dat ziet er leuk uit, jammer dat ik er niet was.

Veel breedbanders zo te zien. Mooie buizenversterkers, zijn dat die van Dalojan?
Ja, de 300B's zijn van Dalojan.

Heb ook een leuke dag gehad, organisatie bedankt en alle mensen die de moeite hebben genomen spullen mee te nemen, en dat waren er best veel! Ondanks dat het 1 ruimte is die ter beschikking is (tov Breda) is ook dit gaaf om mee te maken, een enorme varieteit in muziek en de kwaliteit in weergave hiervan. Volgend jaar weer wat mij betreft.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door hannesie »

dre schreef:
1. Wat kunnen die noorderlingen lullen tijdens goeie muziek, alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien

Ik was er best verbaast over, net ouwe wijven, maar dan wel gezellig
westen!! :roll:
Ooooooh WAS JIJ (jullie) DAT :lol: :lol: :mrgreen:

De laatkomers uit het westen, die moesten natuurlijk nog bijpraten 8) :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Porcino »

Arnhem ook schuldig O:) :mrgreen:

Kan me achteraf voorstellen dat dit voor een aantal mensen als storend is ervaren. Wellicht idee voor de volgende keer om de tussenwand te sluiten?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door dre »

Porcino schreef:
Arnhem ook schuldig O:) :mrgreen:

Kan me achteraf voorstellen dat dit voor een aantal mensen als storend is ervaren. Wellicht idee voor de volgende keer om de tussenwand te sluiten?
inderdaad,dan kunnen we er bij zitten! :lol:
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Porcino »

dre schreef:
Porcino schreef:
Arnhem ook schuldig O:) :mrgreen:

Kan me achteraf voorstellen dat dit voor een aantal mensen als storend is ervaren. Wellicht idee voor de volgende keer om de tussenwand te sluiten?
inderdaad,dan kunnen we er bij zitten! :lol:
Kijk jij begrijpt me :p
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door hannesie »

Ondanks alle ruis, toch wel een goed gevoel over het totaal hoor. :oops:

Maar ik was een beetje verbaast over totaal, en gewend aan respect voor elkaars "producten", vandaar :shock:

Nog steeds een positieve indruk van de dag, lekker genoten van een goede ambiance, zo wat zeg ik dat toch mooi :mrgreen:

Morgen op het gemak weer afzakken naar het westen/zuiden.

Bedankt, Weidok en Sietse en en Richard, het was de moeite waard. :dank: :dank: =D>
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door sjons »

Leeuwarden schreef:
Zouden jullie er bij willen schrijven wat er op de foto's staat?
Het luisterschema was redelijk goed aangehouden volgens mij...
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door TubeHead »

Barry2001 schreef:
Heb ook een leuke dag gehad,
potverdorie... Was je er ook ? Had graag nog even een babbeltje gemaakt met jou. :D
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Leeuwarden »

sjons schreef:
Leeuwarden schreef:
Zouden jullie er bij willen schrijven wat er op de foto's staat?
Het luisterschema was redelijk goed aangehouden volgens mij...
Het is even puzzelen maar dan is de kleine zwarte twee-weg met passief aan de zijkant de creatie van Matthijs Hypex?
Hoe klonk dat?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door dre »

klonk wel goed,ik vond het lagere laag wat geforceerd overkomen(boosten?)
wel 1 van de betere die ik daar gehoord heb.
wel was de ruimte erg aanwezig,wat dun hoog en het laag geboost.
als je er wat dichterbij zat was het wel goed te doen.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”