dan hoef ik alleen brood te smeren
Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
dus alle apparatuur is compleet?
dan hoef ik alleen brood te smeren
dan hoef ik alleen brood te smeren
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
dre schreef:dus alle apparatuur is compleet?
dan hoef ik alleen brood te smeren
denk het wel ja..
alleen is onze ceremoniemeester ziek geworden.. onze "President" zeg maar
Misschien is er iemand anders die boel een beetje aan elkaar wil praten
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ik heb alles in een kratje, interlinks en netsnoeren, en 2 verlengsnoeren/dozen, moet toch wel goed gaan
Nu maar hopen dat er morgen geen storing is bij de stroomleverancier, anders kunnen we niets
Nu maar hopen dat er morgen geen storing is bij de stroomleverancier, anders kunnen we niets
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ze doen 't
Gisteravond de laatste lijmklemmen aangedraaid........
Vanochtend de drivers erin geschroefd..........
Mary Black, Holy Ground => KIPPE(N)VEL
Tot straks !
(ik hoop dat iemand luidspreker kabel meeneemt; die van mij zit klem achter de kast.....
)
Gisteravond de laatste lijmklemmen aangedraaid........
Vanochtend de drivers erin geschroefd..........
Mary Black, Holy Ground => KIPPE(N)VEL
Tot straks !
(ik hoop dat iemand luidspreker kabel meeneemt; die van mij zit klem achter de kast.....
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Aangezien iedereen van foto's houdt mag ik aannemen dat er een paar mooie plaatjes
van deze dag op dit forum komen.
Veel plezier allemaal.
van deze dag op dit forum komen.
Veel plezier allemaal.
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Jup, neem een D60 mee met 18-50 f/2.8 
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Waaazaaaa!!!! Ik ben onderweg. Tot over 1,5 uur!
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Bij het opruimen zijn we een tweetal sets interlinks tegengekomen. Wie de zijne mist kan contact opnemen met mij zodat ze weer bij de rechtmatige eigenaar terechtkomen.
Rudy
Rudy
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Is dus nu opgelost
Het waren mijn kabeltjes, gelijk even opgehaald bij Rudy.
Waarvoor mijn dank aan hem het waren verse,m pas gebakken kabeltjes
Het waren mijn kabeltjes, gelijk even opgehaald bij Rudy.
Waarvoor mijn dank aan hem het waren verse,m pas gebakken kabeltjes
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
De eigenaar van de 2e set interlinks komt ze ook ophalen, dan heeft iedereen zijn spulletjes weer.
Rudy
Rudy
