Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Mijn voorkeur

Peiling eindigde op vr 06 aug 2010, 18:50

Zaterdag 18 september 2010
1
7%
Zaterdag 2 oktober 2010
14
93%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door bas focal m180 »

Oke , dat geeft mij de mogelijkheid om te kijken of ik kan , ivm met werk, dat weet ik namelijk 1a2 dagen voor zaterdag pas.
Gebruikersavatar
MrCaBLeGuY
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
Locatie: Zwaag

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door MrCaBLeGuY »

Oproepje

Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan :)

Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door bas focal m180 »

MrCaBLeGuY schreef:
Oproepje

Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan :)

Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
Zijn de hoorntjes al bij je afgeleverd :lol: , dat gaat dan snel :lol:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

MrCaBLeGuY schreef:

Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
Er staan ook al Hans speakers op het lijstje pagina 1. Zijn het de zelfde?

Overigens is Weidok dit weekend ff niet thuis. Wijzigingen in de lijsten komen dus wat later.
Gebruikersavatar
Chris_T
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Chris_T »

Ik had graag gehoopt om op deze luisterdag aanwezig te zijn, maar helaas lukt het mij niet om het weekend vrij te houden :(.
Bij deze meld ik mij dus af.

Mochten er nog kosten zijn voor de zaalhuur o.i.d. dan betaal ik die gewoon mee hoor, geen probleem.
Het afmelden is (voor mij doen) een beetje aan de late kant namelijk en ik weet niet of er speciaal een plek voor mij gereserveerd was (ik zie mij op de lijst staan namelijk).
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

De zaalhuur wordt bepaald door het aantal personen die er zullen zijn. Dus ben je verhinderd om welke reden dan ook, geen probleem.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door TubeHead »

MrCaBLeGuY schreef:
Fostex 103 in hoorn

Top ! Ben ik heel benieuwd naar.
Gebruikersavatar
MrCaBLeGuY
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
Locatie: Zwaag

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door MrCaBLeGuY »

TubeHead schreef:
MrCaBLeGuY schreef:
Fostex 103 in hoorn

Top ! Ben ik heel benieuwd naar.
Is even afhankelijk van of er reacties op mijn oproepjes komen, ik zie dat er inderdaad als Hansje zijn. Ben wel benieuwd of ze verschillen dus vind het even zo goed leuk om ze eventueel mee te nemen.

Als er nog iemand naar mijn oproepje wil kijken (en me wil pm'en voor meer info) graag.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

Gebruikersavatar
MrCaBLeGuY
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
Locatie: Zwaag

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door MrCaBLeGuY »

Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Ronald_1 »

Helaas moet ik me ook afmelden voor de luisterdag. :( Mijn vader heeft gepland zijn verjaardag op 2 oktober te vieren en e.e.a. is te ver rijden om te kunnen combineren.

Mijn excuses voor de late afmelding... :oops:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Dat is wel heel jammer... zowel de speakers van Chris als van Ronald hadden mijn (extra) interesse... :(
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Ik was juist ook geïnteresseerd in die boxjes met die DXT en ook een Troels :x , jammer, misschien kan ik eventueel mijn zus der Idunn's meenemen, we zien wel. :)
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Ronald_1 »

Mochten jullie een keer in de buurt van Eindhoven zijn dan zijn jullie welkom om te komen luisteren hoor. :)

@Leeuwarden: ik kom nog wel eens in Meppel vanwege familiebezoek. Ik zou dan een keertje door kunnen rijden naar Leeuwarden (met mijn speakers uiteraard) voor een luistersessie.
Hypex_support
ZA-sponsor: Hypex Electronics
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 26 jul 2009, 16:25

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Hypex_support »

Als we zo vrij mogen zijn willen Jan-Willem en ik van Hypex ook langs komen, hetzij semi privé. :)

We hebben een setje speakers gebouwd met (hoe kan het ook anders) de AS2.
Meer info over dit setje zal zaterdag komen.

Groeten en tot Zaterdag!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Vol verwachting klopt ons (mijn) hart :)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Chris_T schreef:
Ik had graag gehoopt om op deze luisterdag aanwezig te zijn, maar helaas lukt het mij niet om het weekend vrij te houden :(.
Bij deze meld ik mij dus af.

Mochten er nog kosten zijn voor de zaalhuur o.i.d. dan betaal ik die gewoon mee hoor, geen probleem.
Het afmelden is (voor mij doen) een beetje aan de late kant namelijk en ik weet niet of er speciaal een plek voor mij gereserveerd was (ik zie mij op de lijst staan namelijk).

jammer..

zal de lijst aanpassen :)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Matthijs_Hypex schreef:
Als we zo vrij mogen zijn willen Jan-Willem en ik van Hypex ook langs komen, hetzij semi privé. :)

We hebben een setje speakers gebouwd met (hoe kan het ook anders) de AS2.
Meer info over dit setje zal zaterdag komen.

Groeten en tot Zaterdag!

Jullie zijn welkom hoor

zal de lijsten aanpassen

AS2.. klinkt nu al goed :)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Ronald_1 schreef:
Helaas moet ik me ook afmelden voor de luisterdag. :( Mijn vader heeft gepland zijn verjaardag op 2 oktober te vieren en e.e.a. is te ver rijden om te kunnen combineren.

Mijn excuses voor de late afmelding... :oops:

jammer...

helaas
zal de lijsten aanpassen :cry:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

MrCaBLeGuY schreef:
Oproepje

Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan :)

Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.

Fostex 103 i hoorn zou mooi zijn..
Hansjes vergelijken lijkt mij ook wel wat... :)

Hoor wel of je vervoer kan regelen ????


Lijsten zijn aagepast

Luisterschema wordt hard aangesleuteld :) :)
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Porcino »

Zijn er nog dingen die we tekort komen? Heb weleswaar 1 auto vol (das al snel met een Fiat500) maar toch... Paartje stands zal ik ook proberen in te laden...
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Porcino schreef:
Zijn er nog dingen die we tekort komen? Heb weleswaar 1 auto vol (das al snel met een Fiat500) maar toch... Paartje stands zal ik ook proberen in te laden...
Paartjes stands altijd welkom :)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

weidok schreef:
Luisterschema wordt hard aangesleuteld :) :)
Willen Speakereigenaren aangeven met welke apperatuur ze willen "draaien" :0

zij kennen de eigenschappen van hun luidsprekers het beste ..

Kan ik vanavond verder met het "Luisterschema"
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

Misschien even een reactie voor m'n beurt, ik weet niet of 'ie meeleest: Jan (Dalojan) komt met een complete set: speakers, voor- en eindtrap en een bron. Ik heb met 'm afgesproken hem te helpen met opstellen, we zijn er om 10:00. Als je voor hem een plekje in het luisterschema wilt prikken? Bvd!
Gebruikersavatar
Koss
Berichten: 274
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 15:41
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Koss »

Ook ik moet me helaas afmelden.
Combinatie werk en school lukt het me niet om vrij te krijgen.
Erg jammer, ik keek er echt naar uit. :cry:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”