Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Oke , dat geeft mij de mogelijkheid om te kijken of ik kan , ivm met werk, dat weet ik namelijk 1a2 dagen voor zaterdag pas.
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Oproepje
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan
Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan
Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Zijn de hoorntjes al bij je afgeleverdMrCaBLeGuY schreef:Oproepje
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan![]()
Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Er staan ook al Hans speakers op het lijstje pagina 1. Zijn het de zelfde?MrCaBLeGuY schreef:
Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
Overigens is Weidok dit weekend ff niet thuis. Wijzigingen in de lijsten komen dus wat later.
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ik had graag gehoopt om op deze luisterdag aanwezig te zijn, maar helaas lukt het mij niet om het weekend vrij te houden
.
Bij deze meld ik mij dus af.
Mochten er nog kosten zijn voor de zaalhuur o.i.d. dan betaal ik die gewoon mee hoor, geen probleem.
Het afmelden is (voor mij doen) een beetje aan de late kant namelijk en ik weet niet of er speciaal een plek voor mij gereserveerd was (ik zie mij op de lijst staan namelijk).
Bij deze meld ik mij dus af.
Mochten er nog kosten zijn voor de zaalhuur o.i.d. dan betaal ik die gewoon mee hoor, geen probleem.
Het afmelden is (voor mij doen) een beetje aan de late kant namelijk en ik weet niet of er speciaal een plek voor mij gereserveerd was (ik zie mij op de lijst staan namelijk).
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
De zaalhuur wordt bepaald door het aantal personen die er zullen zijn. Dus ben je verhinderd om welke reden dan ook, geen probleem.
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
MrCaBLeGuY schreef:Fostex 103 in hoorn
Top ! Ben ik heel benieuwd naar.
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Is even afhankelijk van of er reacties op mijn oproepjes komen, ik zie dat er inderdaad als Hansje zijn. Ben wel benieuwd of ze verschillen dus vind het even zo goed leuk om ze eventueel mee te nemen.TubeHead schreef:MrCaBLeGuY schreef:Fostex 103 in hoorn
Top ! Ben ik heel benieuwd naar.
Als er nog iemand naar mijn oproepje wil kijken (en me wil pm'en voor meer info) graag.
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Dankje & sorryHenkjan schreef:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Helaas moet ik me ook afmelden voor de luisterdag.
Mijn vader heeft gepland zijn verjaardag op 2 oktober te vieren en e.e.a. is te ver rijden om te kunnen combineren.
Mijn excuses voor de late afmelding...
Mijn excuses voor de late afmelding...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Dat is wel heel jammer... zowel de speakers van Chris als van Ronald hadden mijn (extra) interesse... 
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ik was juist ook geïnteresseerd in die boxjes met die DXT en ook een Troels
, jammer, misschien kan ik eventueel mijn zus der Idunn's meenemen, we zien wel. 
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Mochten jullie een keer in de buurt van Eindhoven zijn dan zijn jullie welkom om te komen luisteren hoor.
@Leeuwarden: ik kom nog wel eens in Meppel vanwege familiebezoek. Ik zou dan een keertje door kunnen rijden naar Leeuwarden (met mijn speakers uiteraard) voor een luistersessie.
@Leeuwarden: ik kom nog wel eens in Meppel vanwege familiebezoek. Ik zou dan een keertje door kunnen rijden naar Leeuwarden (met mijn speakers uiteraard) voor een luistersessie.
-
Hypex_support
- ZA-sponsor: Hypex Electronics
- Berichten: 83
- Lid geworden op: zo 26 jul 2009, 16:25
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Als we zo vrij mogen zijn willen Jan-Willem en ik van Hypex ook langs komen, hetzij semi privé. 
We hebben een setje speakers gebouwd met (hoe kan het ook anders) de AS2.
Meer info over dit setje zal zaterdag komen.
Groeten en tot Zaterdag!
We hebben een setje speakers gebouwd met (hoe kan het ook anders) de AS2.
Meer info over dit setje zal zaterdag komen.
Groeten en tot Zaterdag!
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Vol verwachting klopt ons (mijn) hart 
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Chris_T schreef:Ik had graag gehoopt om op deze luisterdag aanwezig te zijn, maar helaas lukt het mij niet om het weekend vrij te houden.
Bij deze meld ik mij dus af.
Mochten er nog kosten zijn voor de zaalhuur o.i.d. dan betaal ik die gewoon mee hoor, geen probleem.
Het afmelden is (voor mij doen) een beetje aan de late kant namelijk en ik weet niet of er speciaal een plek voor mij gereserveerd was (ik zie mij op de lijst staan namelijk).
jammer..
zal de lijst aanpassen
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Matthijs_Hypex schreef:Als we zo vrij mogen zijn willen Jan-Willem en ik van Hypex ook langs komen, hetzij semi privé.
We hebben een setje speakers gebouwd met (hoe kan het ook anders) de AS2.
Meer info over dit setje zal zaterdag komen.
Groeten en tot Zaterdag!
Jullie zijn welkom hoor
zal de lijsten aanpassen
AS2.. klinkt nu al goed
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ronald_1 schreef:Helaas moet ik me ook afmelden voor de luisterdag.Mijn vader heeft gepland zijn verjaardag op 2 oktober te vieren en e.e.a. is te ver rijden om te kunnen combineren.
Mijn excuses voor de late afmelding...
jammer...
helaas
zal de lijsten aanpassen
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
MrCaBLeGuY schreef:Oproepje
Is er iemand die vanuit de omgeving NH/Zwaag vertrekt (met rijbewijs) en eventueel met mij(n) auto er heen wil rijden te samen met mij? Graag even een PM dan![]()
Ik kan meenemen Hans speakers, Fostex 103 in hoorn, versterker, cd.
Fostex 103 i hoorn zou mooi zijn..
Hansjes vergelijken lijkt mij ook wel wat...
Hoor wel of je vervoer kan regelen ????
Lijsten zijn aagepast
Luisterschema wordt hard aangesleuteld
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Zijn er nog dingen die we tekort komen? Heb weleswaar 1 auto vol (das al snel met een Fiat500) maar toch... Paartje stands zal ik ook proberen in te laden...
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Paartjes stands altijd welkomPorcino schreef:Zijn er nog dingen die we tekort komen? Heb weleswaar 1 auto vol (das al snel met een Fiat500) maar toch... Paartje stands zal ik ook proberen in te laden...
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Willen Speakereigenaren aangeven met welke apperatuur ze willen "draaien" :0weidok schreef:Luisterschema wordt hard aangesleuteld![]()
![]()
zij kennen de eigenschappen van hun luidsprekers het beste ..
Kan ik vanavond verder met het "Luisterschema"
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Misschien even een reactie voor m'n beurt, ik weet niet of 'ie meeleest: Jan (Dalojan) komt met een complete set: speakers, voor- en eindtrap en een bron. Ik heb met 'm afgesproken hem te helpen met opstellen, we zijn er om 10:00. Als je voor hem een plekje in het luisterschema wilt prikken? Bvd!
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ook ik moet me helaas afmelden.
Combinatie werk en school lukt het me niet om vrij te krijgen.
Erg jammer, ik keek er echt naar uit.
Combinatie werk en school lukt het me niet om vrij te krijgen.
Erg jammer, ik keek er echt naar uit.
