Forumtijd loopt achter?
Moderator: Beheerdersteam
Forumtijd loopt achter?
Volgens mij loopt de tijd op het forum ongeveer een kwartier achter loopt. In mijn profielinstellingen staat de tij op GMT+1 ingesteld, dus daar ligt het niet aan. Ik denk dat de tijdinstelling op de server niet helemaal in orde is.
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
