Buren hebben geluidsoverlast
Moderator: Beheerdersteam
Re: Buren hebben geluidsoverlast
jah ach die buren heb ik ook, ff lekker de muziek aan, beginnen ze te klagen. Nee niet bij mij aan de deur nee tuurlijk niet. Ze SMS'en mijn vrouw dat ik de muziek hard aan heb. Moeder de vrouw weer boos natuurlijk. En ik maar weer uitleggen met mijn goede gedrag (en piep in mijn oren, ha ha) dat hij echt niet zo hard stond. Overigens worden de kinderen er niet eens wakker van dus dan moet het ook wel mee vallen.

- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Buren hebben geluidsoverlast
van deze buren geen last. van de vorige ook niet, hadden ze ook niet moeten durven met die dansende wasmachine op houten vloer....
wel had ik een keer toen ik eens de muziek eens lekker open draaide m'n dochter (toen iets van 8 denk ik) die op t raam klopte (ze was buiten in de tuin) om te melden dat ik de muziek toch wel hard stond. niet bijzonder denk je, maar ik zat dus op zolder, en ze was de boom naast t huis in geklommen om me dat te vertellen
wel had ik een keer toen ik eens de muziek eens lekker open draaide m'n dochter (toen iets van 8 denk ik) die op t raam klopte (ze was buiten in de tuin) om te melden dat ik de muziek toch wel hard stond. niet bijzonder denk je, maar ik zat dus op zolder, en ze was de boom naast t huis in geklommen om me dat te vertellen
