Uitdaging: Samen een boek maken

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Re: Uitdaging: Samen een boek maken

Bericht door Miniwatt »

Ja, jìj :mrgreen: Ik had nog geen lectuur daarover behalve een heel oud boekje (stijl "zooveel vleesch") dus ik was er heel blij mee, alles wat naar exacte vakken ruikt roept trauma's van vroeger op. Het is gewoon heel toegankelijk, en da's voor mij heel belangrijk. Dat lijkt me een goed streven voor Het Boek.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Uitdaging: Samen een boek maken

Bericht door Henkjan »

sietse schreef:
En och, met alle respect voor Menno, ik vind niks nieuws in zijn uitleg. Ouwe koek, want buizen zijn immers toch ook ouwe koek(jes).. :mrgreen:.... :-
het verschil is dat Menno goed en begrijpelijk weet te schijven, zijn stukken in de Elektor special zijn zo ongeveer de enige versterker artikelen die ik kan lezen, die overige zijn voor een niet-electronicus gewoon niet te volgen
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”