Uitdaging: Samen een boek maken
Moderator: Beheerdersteam
Re: Uitdaging: Samen een boek maken
Ja, jìj
Ik had nog geen lectuur daarover behalve een heel oud boekje (stijl "zooveel vleesch") dus ik was er heel blij mee, alles wat naar exacte vakken ruikt roept trauma's van vroeger op. Het is gewoon heel toegankelijk, en da's voor mij heel belangrijk. Dat lijkt me een goed streven voor Het Boek.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Uitdaging: Samen een boek maken
het verschil is dat Menno goed en begrijpelijk weet te schijven, zijn stukken in de Elektor special zijn zo ongeveer de enige versterker artikelen die ik kan lezen, die overige zijn voor een niet-electronicus gewoon niet te volgensietse schreef:En och, met alle respect voor Menno, ik vind niks nieuws in zijn uitleg. Ouwe koek, want buizen zijn immers toch ook ouwe koek(jes)...... :-

