Is het geen idee om een sectie te maken voor PA/instrumenten speakers
En misschien ook nog eentje voor de Hybrids, denk hierbij aan Tony Gee's Galactica's of mijn aankomende project met Philips units. En dus alle andere highpower hifi creaties
Moderator: Beheerdersteam
Dan zou ik daar ook zaken als instrumenten en PA versterker, muziek instrumenten en randapparatuur toe rekenen.arjank schreef:Is het geen idee om een sectie te maken voor PA/instrumenten speakers?
Geef es aan wat je dan zou willen zien.arjank schreef:I get itik zie dat er nog meer mensen met wensen zijn. M.a.w. "we kunnen wel bezig blijven met nieuwe secties toevoegen". Dan vind ik een aparte rubriek voor buizen ook niet zo'n gek idee.
Maar om muziek instrumenten erbij te gaan zetten vind ik een beetje te ver gezocht(ondanks dat ik zelf twee basgitaren heb gebouwd)
Heb er geen probleem mee.b_force schreef:Het maakt het sowieso een stuk overzichtelijker met meerdere rubrieken.
Zeker "Algemeen Luidspreker Zelfbouw" is .echt een puinhoop