Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door arjank »

Moderators en mede forumbezoekers, misschien hadden jullie een van mijn posts al gelezen.
Is het geen idee om een sectie te maken voor PA/instrumenten speakers 8) ?

En misschien ook nog eentje voor de Hybrids, denk hierbij aan Tony Gee's Galactica's of mijn aankomende project met Philips units. En dus alle andere highpower hifi creaties :D .
Gebruikersavatar
Sjaudio
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 18 aug 2006, 0:03
Locatie: Venlo

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door Sjaudio »

Lijkt me een zeer leuke toevoeging. Op http://www.new-line.nl/forum ontbreekt de kennis van hier toch echt..
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door ray5150 »

arjank schreef:
Is het geen idee om een sectie te maken voor PA/instrumenten speakers 8) ?
Dan zou ik daar ook zaken als instrumenten en PA versterker, muziek instrumenten en randapparatuur toe rekenen.
Daarin word ook heel wat ge-doe-het-zelft.... :lol:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door b_force »

Ik pleit ook voor een auto rubriek en een wetenschap/theorieën/filosoferen rubriek.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door RobertD »

binnen de groep "Electronica" zou een aparte rubriek voor "Buizen" ook wel welkom zijn.
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door arjank »

I get it :D ik zie dat er nog meer mensen met wensen zijn. M.a.w. "we kunnen wel bezig blijven met nieuwe secties toevoegen". Dan vind ik een aparte rubriek voor buizen ook niet zo'n gek idee.
Maar om muziek instrumenten erbij te gaan zetten vind ik een beetje te ver gezocht 8) (ondanks dat ik zelf twee basgitaren heb gebouwd)
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door sietse »

arjank schreef:
I get it :D ik zie dat er nog meer mensen met wensen zijn. M.a.w. "we kunnen wel bezig blijven met nieuwe secties toevoegen". Dan vind ik een aparte rubriek voor buizen ook niet zo'n gek idee.
Maar om muziek instrumenten erbij te gaan zetten vind ik een beetje te ver gezocht 8) (ondanks dat ik zelf twee basgitaren heb gebouwd)
Geef es aan wat je dan zou willen zien.

Het maakt mij niet uit of iemand een buizenbak of wat anders gaat bouwen en idem met PA of HI FI. En betreffende elktronica theorie, nou, beter ff en goed boek aanschaffen. Zo'n boek werkt ook nog as de stroom uitvalt..... :twisted: ... :D Hoezo internet.. :mrgreen:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door b_force »

Het maakt het sowieso een stuk overzichtelijker met meerdere rubrieken.
Zeker "Algemeen Luidspreker Zelfbouw" is echt een puinhoop.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door sietse »

b_force schreef:
Het maakt het sowieso een stuk overzichtelijker met meerdere rubrieken.
Zeker "Algemeen Luidspreker Zelfbouw" is .echt een puinhoop
Heb er geen probleem mee. :?:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door b_force »

Nee problemen niet, maar andere is gewoon wat fraaier.
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door sjons »

Teveel opties is ook weer niet goed, dan weet je soms niet meer waar je het plaatsen/zoeken moet...
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door b_force »

Klopt, ben ik heel erg met je eens.
Mij lijkt het dan ook wijs om eens te kijken wat voor soort topics er in een rubriek vallen.
Of beter gezegd, hoe ver die dan in een rubriek uit een lopen.
Dat lijkt mij wel een indicatie.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Nieuwe sectie(s) voor op het forum

Bericht door Marp »

Ik zou gewoon lekker doorbouwen. ;) Waar het om het bouwen gaat lijkt me dat PA-luidsprekers prima plaatsbaar zijn tussen HiFi-luidsprekers, HT-luidsprekers, kratluidsprekers, slaapkamer-/badkamer-/tuinluidsprekers, PC-luidsprekers, autoluidsprekers, enz.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”