Die is 15dB. Ik heb gezorgd dat de hoogte verhouding van 15dB op de 1-2kHz afstand ongeveer 1:2 is net zoals in de grafiek van John K. De grafiek van John K. is zelfs nog steeds wat platter, kun je nagaan.
Ik dacht dat ik dat speciaal in mijn post vermeldde dat ik de resolutie gelijk had getrokken, maar goed extra controle kan geen kwaad...
Het ging me niet zozeer om het aanprijzen van MOB3W, als wel erop te wijzen dat John K. schermt met een grafiek die extreem is platgeslagen. Op normale resolutie zou het er echt niet uitzien, een dip van 10dB op 5kHz.
Hierbij hetzelfde plaatje van MOB3W maar dan op normale resolutie. Dat wordt al een stuk minder fraai.
