HiFi winkel in tukerijë
Moderator: Beheerdersteam
HiFi winkel in tukerijë
Hallo Mede klussers.
Ik kan in Hengelo nergens een Hifi winkel vinden. Er zit er wel een in Enschede maar dat is te ver.Dus mijn vraag is.
Is er een hifi winkel in Hengelo of dichter erbij in de buurt?
Ik kan in Hengelo nergens een Hifi winkel vinden. Er zit er wel een in Enschede maar dat is te ver.Dus mijn vraag is.
Re: HiFi winkel in tukerijë
Toch knap dat je ook de Media-markt over het hoofd hebt gezien...
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/sto ... reId=10273
(ok. tis geen echte hifi winkel, mar ze hebben soms best leuk speelgoed.)
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/sto ... reId=10273
(ok. tis geen echte hifi winkel, mar ze hebben soms best leuk speelgoed.)
De mediamarkt is veelte duur met kabeltjes enzo
Ik moet eigenlijk alleen een fatsoenlijke jackplug hebben morgen. Dus dan ff die 2 winkels afstruinen en hopen dat ze het voor fatsoenlijke prijs hebben.
bedankt voor de link
Ik moet eigenlijk alleen een fatsoenlijke jackplug hebben morgen. Dus dan ff die 2 winkels afstruinen en hopen dat ze het voor fatsoenlijke prijs hebben.
bedankt voor de link
dan kun je beter naar een onderdelen zaak gaan:
http://www.tessatronic.nl/
Of anders de Gamma, Praxis, Karwei, enz. die hebben allemaal een elektro afdeling waar ze ook antenne-audio-video kabetjes en stekkers hebben.
http://www.tessatronic.nl/
Of anders de Gamma, Praxis, Karwei, enz. die hebben allemaal een elektro afdeling waar ze ook antenne-audio-video kabetjes en stekkers hebben.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Tessatronic is inderdaad een onderdelenzaak, ik kom er regelmatig (is bijna om de hoek voor mij) en een van de laatste der mohikanen hier in de regio. Gewoon een goede zaak.
Beter gesorteerd is Explorer in Almelo. Toevallig werk ik er momenteel vlakbij en koop daar ook wel eens op weg naar huis, ze hebben er werkelijk alles. Moest laatst een "moeilijke" spanningsregelaar uit een HD recorder hebben, voorraad. Dikkere "audiofiele" weerstanden, voorraad, je grijpt er niet snel mis. Je snapt niet dat ze nog kunnen bestaan, maar kom er graag.
Maar voor een jackplug kan ik me voorstellen dat je inderdaad naar de dichstbijzijnde gaat
Beter gesorteerd is Explorer in Almelo. Toevallig werk ik er momenteel vlakbij en koop daar ook wel eens op weg naar huis, ze hebben er werkelijk alles. Moest laatst een "moeilijke" spanningsregelaar uit een HD recorder hebben, voorraad. Dikkere "audiofiele" weerstanden, voorraad, je grijpt er niet snel mis. Je snapt niet dat ze nog kunnen bestaan, maar kom er graag.
Maar voor een jackplug kan ik me voorstellen dat je inderdaad naar de dichstbijzijnde gaat
Dus ik denk niet dat Tessatronics het wordDragoSz schreef:Hier hebben we ook zo'n elektronica winkeltje die heet Tessa Tronics.satefan schreef:Vroeger hadden we hier een winkeltje genaamd thijs-tronics. Bij ome thijs kon je echt alles kopen, zo'n winkel waar de soldeerbout altijd warm is en tot aan t plafond de bakjes met weerstanden, elco's etc etc etc stonden. Altijd tijd voor n praatje en n kop koffie.
I vroeg 4 dingen en ik werd afkafferd alsof ik een kleuter was.
Ik moest 30 minuten luisteren naar een verhaal hoe moeilijk het was om een filter af te stellen op 2 onbekende drivers van 8 en 4 Ohm, En dat hij dit niet ging doen. Terwijl ik alleen vroeg of dit technisch gezien mogenlijk was.
Dingen als dit zijn zeer demotiverend. Zelfs mij broertje vroeg zich de 2de keer af waarom ze ons nog iets verkochten. En samen besloten we er nooit meer te komen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Aan uzelf de keus wie u den klandizie van den jackplug guntDragoSz schreef:Dus ik denk niet dat Tessatronics het wordDragoSz schreef:Hier hebben we ook zo'n elektronica winkeltje die heet Tessa Tronics.satefan schreef:Vroeger hadden we hier een winkeltje genaamd thijs-tronics. Bij ome thijs kon je echt alles kopen, zo'n winkel waar de soldeerbout altijd warm is en tot aan t plafond de bakjes met weerstanden, elco's etc etc etc stonden. Altijd tijd voor n praatje en n kop koffie.
I vroeg 4 dingen en ik werd afkafferd alsof ik een kleuter was.
Ik moest 30 minuten luisteren naar een verhaal hoe moeilijk het was om een filter af te stellen op 2 onbekende drivers van 8 en 4 Ohm, En dat hij dit niet ging doen. Terwijl ik alleen vroeg of dit technisch gezien mogenlijk was.
Dingen als dit zijn zeer demotiverend. Zelfs mij broertje vroeg zich de 2de keer af waarom ze ons nog iets verkochten. En samen besloten we er nooit meer te komen
AlmeloBarry2001 schreef:Beter gesorteerd is Explorer in Almelo. Toevallig werk ik er momenteel vlakbij en koop daar ook wel eens op weg naar huis,.............
Dat wordt gewoon de Gamma, die verkopen ook losse jack pluggen. Overigens verkoopt ook de eerst de beste Expert e.d. dat soort pluggen, bij ons in het durp iig wel.
TS in zijn openingspost. Waardeloos antwoord dat Almelo.....
DragoSz schreef:Hallo Mede klussers.
Ik kan in Hengelo nergens een Hifi winkel vinden. Er zit er wel een in Enschede maar dat is te ver. Dus mijn vraag is.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Oja. Lezen is ook een vak. Nouja, laat Almelo een tip zijn voor de audioten hier uit de buurt die het nog niet kennen.
Psst dat is niet hulpfol voor mijBarry2001 schreef:Oja. Lezen is ook een vak. Nouja, laat Almelo een tip zijn voor de audioten hier uit de buurt die het nog niet kennen.
Ik reis Tukkerrijë met mijn broertjes scooter af dus daarom moet het in Hengelo zijn omdat hij anders geen zin heeft
Barry Tessetronics is een prima winkel als je een lijst met 10 verschillende jackpluggen hebt omdat ze anders gaan zeuren
Prima antwoord hoor
Vraag 2, Wat is een goede jackplug
Mijn oude laptop heeft nogal last van noise dus ik moet ik een goede plug hebben
Het is een winkel in Delden geworden
Omdat ik daar was om te verbouwen.
http://deaudiowinkel.nl/
Daar heb ik naar een zeer mooie luidspreker mogen luisteren van €4200 Met een versterker van €1100 en cd speler van €1200.
Hij had alleen maar rustige muziek maar de wat wildere die hij had klonk zeer rustig terwijl het er stevig aan toe ging.
Maar ik heb toch liever mijn eigen (die in aanbouw is) die nog maar 280 kost in totaal
Nu was ik wel stomverbaasd over de prijzen. Ik weet niet of iemand neat acoustics motive kent?
Nu was de goedkoopste die even groot is al een grote monitor was €1000
Terwijl ik die peerles speaker toch al wel voor 6% van de prijs kan krijgen 
Dat hielp zeer om mijn ouders meer te overtuigen van zelfbouw
http://deaudiowinkel.nl/
Daar heb ik naar een zeer mooie luidspreker mogen luisteren van €4200 Met een versterker van €1100 en cd speler van €1200.
Hij had alleen maar rustige muziek maar de wat wildere die hij had klonk zeer rustig terwijl het er stevig aan toe ging.
Maar ik heb toch liever mijn eigen (die in aanbouw is) die nog maar 280 kost in totaal
Nu was ik wel stomverbaasd over de prijzen. Ik weet niet of iemand neat acoustics motive kent?
Nu was de goedkoopste die even groot is al een grote monitor was €1000
Dat hielp zeer om mijn ouders meer te overtuigen van zelfbouw