Na de bouw van mijn CT-222 (waar ik erg van genoten heb en nog steeds doe
Ik heb de TA 2024 gekocht van een mede forum lid. Ik heb voor de TA 2024 gekozen omdat dit een redelijk eenvoudige versterker is om te bouwen (heb ik gelezen en hoop ik ook
- Voeding: notebook, 12V, 5A
- Ledjes + weerstanden
- schakelaars (een aan-uit en een voor het kiezen tussen twee bronnen)
- potmeter: stereo, log, 10 KOhm
- voeding bus
- bussen voor aansluiten bronnen
- (dit is wel het belangrijkste van alles)
De voeding-schakelaar is als volgt uitgevoerd (zie foto 1)
Nu moet ik de potmeter aansluiten en heb geen flauw idee hoe
Tevens heb ik dus een schakelaar gekocht voor het schakelen tussen verschillende bronnen, volgens de man van de elektronica zaak moest ik hem als volgt schakelen: (foto 4) ik vroeg me af waar ik de zwarte ground laat? Moet ik die aansluiten op de rode en zwarte bussen van de twee bronnen? Ook heb ik afgeschermd draad gekocht en ik vroeg me af waar ik die afscherming laat?
Ik heb in middels gaten geboord in een tijdelijke behuizing zodat ik alles een beetje netjes kan solderen (zie foto 5)
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.
Alvast hartelijk bedankt Daan
PS Foto 6 is een foto van de TA 2024
