ontwerpen?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
pcw

ontwerpen?

Bericht door pcw »

ben al poosje op de site aan het kijken om wat ideeen op te doen. mis ik iets of zijn er niet echt links naar leuke ontwerptekeningen/bouwplannen? zou misschien leuk zijn om er een topic van te maken waar boel tekeningen bij elkaar staan. voor mijn komende project heb ik al de materialen in huis, maar zou best wat willen neuzen naar andere ontwerpen voor als deze klaar zijn. ik ben niet zo een studiebol die zelf kan ontwerpen. kast zou misschien nog wel gaan, maar bij filter raakt mijn kennis snel aan het eind.
Pascal
sietse

Re: ontwerpen?

Bericht door sietse »

pcw

Bericht door pcw »

dacht meer aan de echte bouwtekeningen. met maten voor hout, welke drivers, filter enz. beetje zoals op het forum van visaton, een apart topic met tekeningen plus zelfs topic voor verbeteringen.
richard

Bericht door richard »

Er zijn verschillende websites met goed gedocumenteerde bouwplannen. Bijvoorbeeld die van Tony Gee. Wil je nadere tekeningen moet je er een mailtje aan wagen.

Enkele andere:
zaphaudio
troelsgravesen

Met die Rambo van Sietse haal je wel een heel mooi klinkende luidspreker in huis, maar dan zul je toch wat meer zelf moeten uitzoeken.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”