voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
- Dalojan
- In memoriam †
- Contacteer:
voorstellen
Hallo mede audio bouwers,
Mijn naam is Jan en woon ongeveer op het grensvlak tussen friesland en drente en één van mijn hobby's is audio. Mijn voorkeur is het ontwerpen en bouwen van versterkers en daar mee samenhangende dingen en het ontwerpen en bouwen van luidsprekers heb ik ook gedaan maar op dit moment houd ik me daar niet meer echt mee bezig. Mijn historie wat betreft versterkers is in volgorde van begin tot nu : buizen, transistoren, mosfets en uiteindelijk weer buizen. Waar ik nu muziek mee geniet is o.a. een SONOS systeem , Cambridge DAC magic, en een buizen voor versterker en twee buizen mono blok(jes) uit eigen keuken die mijn hybride ESL's aansturen. Zo dat was dan mijn intro . . . . tot lezens
Jan
Mijn naam is Jan en woon ongeveer op het grensvlak tussen friesland en drente en één van mijn hobby's is audio. Mijn voorkeur is het ontwerpen en bouwen van versterkers en daar mee samenhangende dingen en het ontwerpen en bouwen van luidsprekers heb ik ook gedaan maar op dit moment houd ik me daar niet meer echt mee bezig. Mijn historie wat betreft versterkers is in volgorde van begin tot nu : buizen, transistoren, mosfets en uiteindelijk weer buizen. Waar ik nu muziek mee geniet is o.a. een SONOS systeem , Cambridge DAC magic, en een buizen voor versterker en twee buizen mono blok(jes) uit eigen keuken die mijn hybride ESL's aansturen. Zo dat was dan mijn intro . . . . tot lezens
Jan
- Dalojan
- In memoriam †
- Contacteer:
Re: voorstellen
Okee, plaatjes. . . . ga ik even proberen.
- Dalojan
- In memoriam †
- Contacteer:
Tja.... dat blijkt. Probeer of het ook met een paar andere plaatjes lukt.
@Dalojan,
Dacht al, wat komt die nickname me bekend voor...
Kon je site makelijk vinden. Mooie projecten!
groeten,
AatV
Dacht al, wat komt die nickname me bekend voor...
Kon je site makelijk vinden. Mooie projecten!
groeten,
AatV
welkom jan
lees op je webpagina dat je vinyl weer hebt herontdekt !!!!
lees dit eens
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =15&t=3283
lees op je webpagina dat je vinyl weer hebt herontdekt !!!!
lees dit eens
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =15&t=3283
- Dalojan
- In memoriam †
- Contacteer:
Ja het vinyl is nog steeds present maar mijn SONOS met Cambridge DAC magic als bron prefereer ik toch wel. Niet omdat het handiger is (is wel zo) of omdat daar meer muziek op staat (is ook zo) maar meer omdat ik dat beter vind klinken. Misschien is het ook geen eerlijk vergelijk met mijn oude Thorens en Benz Micro Silver.
Ik heb ook de link even bekeken, veel luidspreker gerelateerde items, klinkt veel belovend hoewel ik pas alleen gelezen heb.
Groetz,
Jan
Ik heb ook de link even bekeken, veel luidspreker gerelateerde items, klinkt veel belovend hoewel ik pas alleen gelezen heb.
Groetz,
Jan