Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Mijn voorkeur

Peiling eindigde op vr 06 aug 2010, 18:50

Zaterdag 18 september 2010
1
7%
Zaterdag 2 oktober 2010
14
93%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Een vijfde ZBA luisterdag van het Noorden lijkt mij wel wat ?

Jullie ook ?

Dus op Zaterdag 2 oktober is de zaal beschikbaar voor de luisterdag :)


locatie: Beetsterzwaag "Ons Huis"

Bijdrage per persoon: ca. 50 euro/ aantal deelnemers

eten en drinken voor eigen rekening

18 september vervalt dus het wordt 2 oktober

de zaal is van ca. 9.30 tot 17.00 uur open !!!!!!

rond 10.00 uur is er koffie met cake
De huur van de zaal is € 50 voor de hele dag
koffie met cake € 1,20
frisdrank/koffie a €1,-
alcoholisch €1,20
Hou de volgende 3 berichten goed in de gaten
Daar komt meer informatie over.....

Locatie, prijzen, deelnemers, apparatuur, luisterschema en andere afspraken


aangepast op 28 september 2010
Laatst gewijzigd door weidok op di 28 sep 2010, 20:35, 9 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetserzwaag ?

Bericht door weidok »

Zaterdag 2 oktober 2010 !!

Vijfde Zelf_Bouw_Audio luisterdag van het Noorden

te Beetsterzwaag
:) :)


Bijgewerkt op 1 oktober 2010 tijd: 22.30 uur

de bedenkers :) van dit gebeuren : Richard, Sietse en Ytzen

De liefhebbers zijn:

1: Henkjan
2: Dre
3: Tino
4: Sjons
5: Zweitse
6: DragoSz
7: RumoH - rudy
8: Kees
9: Eve_lien -evelien
10: hannesie
11: HoMeR - Henk
12: Gast 1 HoMeR
13: Gast 2 HoMeR
14: Barry2001
15: Ivo
16: Tubehead
17: gast Tubehead
18: Mphus - Daan
19: Porcino
20: Dalojan
21: Leeuwarden .. Jan 's middags ???
22: Matthijs_Hypex
23: Jan-Willem
24: bas focal m 180
25: Gast 1 RumoH
26: Gast 2 RumoH
27: MrCaBLeGuY ..... vervoer ???
28: Knuisje - Peter
29: Richard
30: Weidok - Ytzen

Afgemeld:
1: Aatv
2: Chris_T
3: Ronald_1
4: Koss
5: Sietse helaas ziek :(
6: TheoK ziek

LOCATIE : Beetsterzwaag "Ons Huis" Hoofdstraat 79
(ingang aan achterkant alleen laden en lossen !!! )

KOSTEN: 50 euro huur zaal gedeeld door het aantal deelnemers
om ca 10.00 uur koffie/ thee met cake (wellicht zelfbouw cake ? :) )
.......... 1,20 euro direkt afrekenen met de bediening !!!
..........
...........De rest van de dag graag zelf je drinken afrekenen!!!
...........koffie/ fris 1 euro
...........bier 1,20 euro

De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d

TIJDEN: Luisteren van ca 11.00 tot 16.30 uur.

Begin van de dag om ca. 09:30 tot 11.00 uur lossen, opbouwen en inrichten
Einde van de dag om a. 16.30-17.15 uur afsluiten, inladen en opruimen.

KORT OVERZICHT APPARATUUR

Versterkers: (keuze speaker eigenaar)

Voortrappen:
1: Klasse A zelfbouw _ RumoH tbv aansturing Nescio's
2: Buizen pre amp ... Dalojan

Eindtrappen:
1: Bryston 4B-NRB klasse AB ..........richard reserve???
2: 300 B monoblokkken ... Dalojan

Geintregeerde versterkers:
1: Magnat MA- 800 - RumoH - Dualmono ECC82 buizenvoortrap (MM/MC) 2*200watt eindtrap
2: Almarro A 318B buizenversterker -RumoH - Single Ended Triode klasse A 2 x 18 watt


CD spelers:
1: Philips 963 SA - RumoH
2: Musicserver squeeze box + dac ... hannesie
3: Marantz eringa mod .. Richard ??
4: Marantz gelampuzeerd ... Leeuwarden "s middags ???
5: SACD Marantz - Matthijs_Hypex


Draaitafel(s) en voorvoortrappen:

Speakers
1: TL met CSS EL 70 - Henkjan link ??
2: Hans 2 weg TL - RumoH - link viewtopic.php?t=7259
3: Nescio FAST actief 2 weg - RumoH - link viewtopic.php?f=3&t=10055&hilit=nescio
4: Sylphe MT TL - RumoH link ???
5: AS2 2weg actief DSP - Matthijs_Hypex .. link ???
6: Spwan double horn Fostex - HoMeR en spearke s- gast HoMeR link http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=9837
7: MUSjes - Porcino link http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... f=3&t=6711
8: Hybride ESL -- Dalojan ?? link http://jastrid.xs4all.nl/Dalojan/index_1.html lees hie meer over de bouw !!!
9 : Hans 2 weg TL en/of Fostex Fe 103 hoorn......MrCaBLeGuY link ?????
10: (reserve) Mivoc Transmission Line MTL 138 - gast Tubehead
linkjes naar je speakers etc zijn ook handig plaats ze maar in dit topic en ik zet ze hier wel neer ok(weidok) :)
Voor Luisterschema zie bericht nr. 3 van dit topic !

Kijk de vlag bij de ingang hangt al weer uit:
voor het hek links is de (achter)ingang
dus alleen voor laden en lossen

Afbeelding

O ja nog even dit:


Wie wil wat meenemen om te laten horen ?
Luidsprekers
Versterker(s)
CD speler
Draaitafel

Hier is het :
"Ons Huis"
Hoofdstraat 79
Beetsterzwaag
kijk hier http://www.stichtingonshuis.com/

foto voorkant aan de Hoofdstraat
Laatst gewijzigd door weidok op vr 01 okt 2010, 22:35, 44 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetserzwaag ?

Bericht door weidok »

:D :D :D

LUISTERSCHEMA 5 de ZBA luisterdag 2 oktober 2010 te Beetsterzwaag
aangepast op 1 ..oktober 2010 (tijd: 22.30 uur)

Versterking en bron is keuze van de speaker eigenaar
keuzelijst onderaan dit schema
Vanaf 9.30 uur Opbouwen

VOORSTEL
Als bron steeds inzetbaar Musicserver Squeeze box + DAC (hannesie)
Opzet is per blok zoveel mogelijk met dezelfde set te spelen dan kost het wisselen van speakers per blok minder tijd..
Maar dat mogen de eigenaren van de speakers en apparatuur onderling zelf ook wel bepalen..

Blok 1: 11.00 - 12.30 uur
1: Sylphe ML TL (Rudy) + Magnat MA 800 + CD Philips 963SA
2: Hans 2weg TL (Rudy) + Almarro A 318B versterker + CD Philips 963SA
3: Nescio FAST actief 2weg (Rudy) + Klasse A zelfbouw preamp ?? (rudy)+ CD Philips 963SA

ca. 15 min pauze en ombouwen

Blok 2: 12.45 - 14.15 uur
4: TL met CSS EL 70 (Henkjan) + Almarro A 318B versterker (rudy) + CD Philips of Marantz ??
5: Spwan doublehorn Fostex (HoMeR) en speakers gast HoMeR + Almarro A 318B versterker (rudy) + CD Philips of Marantz ??
6: AS2 2weg actief DSP (Matthijs_Hypex) + Klasse A zelfbouw preamp (rudy) ??+ Marantz SA-17S1 of CD Philips 963SA ???

ca. 15 min pauze en ombouwen

Blok 3: 14.15 - 16.00 uur
7: Hybride ESL (Dalojan) + Buizen pre-amp + 300 B monoblokkken + Marantz gelampuzeerd (JanvdW)
8: MUSjes (Porcino) + Buizen pre-amp + 300 B monoblokkken + Marantz gelampuzeerd (JanvdW)???
9a: Hans 2weg TL of/en 9b: Fostex Fe103 hoorn (MrCaBLeGuY)........???

reserve speakers : Mivoc Transmission Line MTL 138 - gast Tubehead

Blokje 4: 16.10 - 16.30 uur
Keuze: Vergelijken de 2 Hans TL speakers en/of de 2 Marantz cd spelers ??

Zo rond 16:30 opruimen !!!!!!!

:idea: Neem een beschrijving van je apparatuur en speakers mee als kan

Keuze lijst apparatuur:

Versterkers:
Voortrappen:
1: Klasse A zelfbouw .. Rudy tbv aansturing Nescio's ??
2: Buizen pre amp .. Rudy

Eindtrappen:
1: Bryston 4B-NRB klasse AB ..richard...reserve
2: 300 B monoblokkken ..Dalojan

Geintregeerde versterkers:
1: Magnat MA- 800 ..Rudy.. Dualmono ECC82 buizenvoortrap (MM/MC) 2*200watt eindtrap
2: Almarro A 318B buizenversterker ..Rudy.. Single Ended Triode klasse A 2 x 18 watt
3: Audioromy 838A .. bas focal m 180

CD spelers:
1: Philips 963 SA ..rudy
2: Musicserver squeeze box + diverse dac's !!! ... hannesie ... hele dag beschikbaar !!!
3: Marantz eriniga mod ... Richard ?
4: Marantz gelampuzeerd ... Leeuwarden ?
5: Marantz SA-17S1 SACD ... Matthijs_Hypex

Draaitafel(s) en voorvoortrappen:
Als iemand een draaitafel meeneemt altijd goed

Nog wat regels in bericht hier onder !!!
Laatst gewijzigd door weidok op vr 01 okt 2010, 22:36, 17 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetserzwaag ?

Bericht door weidok »

Andere belangrijke afspraken 5de ZBA luisterdag 2010
Muziek voorkeur : :-({|=

lees dit eens.... link !!!
viewtopic.php?t=4932
Pop???
Klassiek ??
Of het idee van Richard is eigenlijk nog beter:
Voor de muziek lijkt het me wel leuk dat
degene die zijn luidsprekers demonstreert ook de muziek
er bij zoekt die er lekker op klinkt.
Natuurlijk zal het in een andere akoestische ruimte
heel anders klinken dan een huiskamer....
Omschrijving zaal:
Naar schatting zo'n meter of 7 breed en 15 meter lang.
Wordt gebruikt als oefenruimte voor de plaatselijke fanfare Euterpe.
linkhttp://www.euterpe-beetsterzwaag.nl/

Er is een klein podium, een klein keukentje en een toillet.
De akoestiek lijkt goed er ligt in ieder geval vloerbedekking

Het gebouw waar het deel van uitmaakt is een voormalig armenhuis geweest en is dus wel een vrij oud maar een gezellig zaaltje.
En het lijkt ook wel wat op een vooroorlogs dorpshuis.

Parkeren:
De parkeergelegenheid is niet heel uitgebreid.
De Hoofdstraat is blauwe zone maar het gemeentehuis en
het gebouw van het kantongerecht zijn vlak bij en
daar is meer dan voldoende ruimte (linksaf komend vanaf Drachten bij een Shell tankstation).

Nog een paar afspraken :
De sets worden alleen bediend door de bouwers en/of bezitters zelf.
Er wordt dus niets aangesloten, versjouwd of bediend door iemand anders
dan de bouwers/eigenaren zelf!!!
Of deze moeten uitdrukkelijk toestemming geven hiervoor,
dat spreekt voor zich.
De apparatuur moet in goede conditie zijn en voldoende beveiligd zijn.
Zo niet dan eerst onderling overleggen met de bouwers/eigenaren van de apparatuur waarop moet worden aangesloten.

De bouwer/eigenaar van de set heeft eerste keuze voor de gedraaide muziek.
Als de set is samengesteld uit meerdere items van verschillende bouwers/eigenaars
dienen deze onderling te bepalen welke muziek zal worden afgespeeld.

Het is natuurlijk wel zo fijn als er ruimte overblijft voor inspraak van de luisteraars.
Hou daarom een beetje rekening elkanders muzieksmaak.

Kritiek mag gegeven worden, smaken verschillen maar het hoeft niet.
Het is immers een luisterdag en de beleving van de weergave van
muziek staat voorop maar dat kan voor een ieder ook verschillend zijn.


De organisator(en) is (zijn) NIET verantwoordelijk voor enige
schade/diefstal etc tijdens de luisterdag.

Als laatste met respect omgaan met het gehuurde gebouw en het meubilair.!!

:wink:
Laatst gewijzigd door weidok op di 28 sep 2010, 20:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetserzwaag ?

Bericht door Henkjan »

=D>
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetserzwaag ?

Bericht door dre »

eens kijken of m`n maatje mee gaat,alleen is te ver.....
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetserzwaag ?

Bericht door Henkjan »

dre schreef:
eens kijken of m`n maatje mee gaat,alleen is te ver.....
ik kan je anders ook wel ophalen hoor als ik ga (wel de bedoeling)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetserzwaag ?

Bericht door dre »

Henkjan schreef:
dre schreef:
eens kijken of m`n maatje mee gaat,alleen is te ver.....
ik kan je anders ook wel ophalen hoor als ik ga (wel de bedoeling)
da`s wel weer eens gezellig! 8) (als je gaat :mrgreen: )
spreken we toch ergens af!
ik zal tino even polsen als de exacte datum bekend is!
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door weidok »

dre schreef:
Henkjan schreef:
dre schreef:
eens kijken of m`n maatje mee gaat,alleen is te ver.....
ik kan je anders ook wel ophalen hoor als ik ga (wel de bedoeling)
da`s wel weer eens gezellig! 8) (als je gaat :mrgreen: )
spreken we toch ergens af!
ik zal tino even polsen als de exacte datum bekend is!

heb een poll toegevoegd om een voorkeur aan te geven :D

en breng iets mee .. zou ik zeggen..
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door dre »

en breng iets mee .. zou ik zeggen..
is een henkjan niet genoeg? :mrgreen:

momenteel is er niet al te veel mee te slepen.....
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door sietse »

Ik kom maar heb niks nieuws om mee te nemen. Datum maakt me niks uit.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door Henkjan »

Ik zal een Dre, evt een Tino, en een compacte TL met de CSS EL70 meenemen waar we ook nog eens een leuke luistertest mee kunnen doen. Als het gewenst is dat bv Nescio of Hans te beluisteren zijn, dan valt dat denk ik wel te regelen met Rudy van RumoH.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door dre »

lijkt me een prima inzet! :lol:
henkjan heb je nog een voorkeur voor een datum?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door Henkjan »

hint: ik heb al gestemd in de poll :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door dre »

moet ik gokken? :mrgreen:
of wil je mee? :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door dre »

na een lastige keuze heb ik toch maar gestemd! :lol:
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door sjons »

Ik ben er ook! Tenminste, als we op 2 oktober uitkomen...
Neem niks mee, kom dus alleen maar buurten en de kosten verlagen :-)
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door Zweitse »

Op zich wil ik ook wel komen kijken. Mijn voorkeur gaat uit naar 2 oktober, maar kan nu nog niets definitief aangeven i.v.m. het werkrooster van mijn vriendin. Zij werk vrij onregelmatig, en om nu met twee kinderen (anderhalf en vijf) naar de luisterdag te komen lijkt mij niet echt een goed idee.
Laatst gewijzigd door Zweitse op ma 02 aug 2010, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door DragoSz »

Ik zou ook zeer graag komen, Ik heb alleen geen vervoer. Zijn er mensen in omtrek van Rietmolen of Hengelo (ov) die nog een plekje over hebben?
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door RumoH »

Als het op 2 oktober is dan ben ik van de partij,

Het volgende kan ik beschikbaar stellen;

Speakers;
- Hans
- Nescio
- Jericho TB8 (W8-1772 in Jericho hoorn) (dit is wel iom de eigenaar)
- Sylphe (Nieuw project, ontwikkelings fase; MLTL W8-1772 - staat inmiddels al een aantal uren warm te draaien)

Versterkers;
- Magnat MA-800
- KingRex T20U + PSU
- 2 KT88 pp Mono blokken
- Aurexx Crystal I (EL84 SE)

In overleg met de importeur kan ik ook beschikken over een Almarro A318 of A205

Cd-speler
- Philips DVD963SA

Rudy
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door audiomanics »

Als het weer het toelaat kan ik misschien mijn termignoni's laten horen...
Dus in principe ben ik (of zijn wij) van de party...

Kees
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door weidok »

audiomanics schreef:
Als het weer het toelaat kan ik misschien mijn termignoni's laten horen...
Dus in principe ben ik (of zijn wij) van de party...

Kees
Woh... heb je daar een "paartje" van ?

neem ik mijn "DUC" oordopjes mee :) :) :)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door weidok »

RumoH schreef:
Als het op 2 oktober is dan ben ik van de partij,

Het volgende kan ik beschikbaar stellen;

Speakers;
- Hans
- Nescio
- Jericho TB8 (W8-1772 in Jericho hoorn) (dit is wel iom de eigenaar)
- Sylphe (Nieuw project, ontwikkelings fase; MLTL W8-1772 - staat inmiddels al een aantal uren warm te draaien)

Versterkers;
- Magnat MA-800
- KingRex T20U + PSU
- 2 KT88 pp Mono blokken
- Aurexx Crystal I (EL84 SE)

In overleg met de importeur kan ik ook beschikken over een Almarro A318 of A205

Cd-speler
- Philips DVD963SA

Rudy
Rudy

De Hans en Nescio als speakers lijken mij prima

wat voor versterking en rand apparatuur
kun je zelf beter bepalen jij kent de speakers :)

een ML TL "Sylphe " maak me gek... :)
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door Ronald_1 »

Het is een eindje rijden, maar kan gecombineerd worden met een bezoekje aan de schoonfamilie in Drente. Als ik kom kan ik mijn monitoren wel meenemen. :)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 5 de ZBA luisterdag van het noorden te Beetsterzwaag ?

Bericht door weidok »

Ronald_1 schreef:
Het is een eindje rijden, maar kan gecombineerd worden met een bezoekje aan de schoonfamilie in Drente. Als ik kom kan ik mijn monitoren wel meenemen. :)
zal de lijsten aanpasen :)

Wie wil wat meenemen om te laten horen ?

Luidsprekers

Versterker(s)

CD speler

Draaitafel
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”