Ik denk dat de meesten het er wel mee eens zijn dat op de een of andere manier handmatig langs twee mallen de snelste oplossing is. Dit is ook al meerdere malen geopperd.Marp schreef:De oplossing van Amanda lijkt me ook niet gek, en vooral praktisch. OK, het snijden dient wel handmatig te gebeuren, maar volgens mij is daarmee sneller een hele serie gesneden dan dat een andere oplossing wordt verwezenlijkt.
Maar ik dat het voor Ed toch meer een uitdaging/leerproces is. Ik werk dagelijks met een cnc-frees, en ik ben ook wel eens wat langer met iets bezig omdat ik het persé op de cnc wil doen. Maar dat zijn wel de leerzaamste momenten. En als het dan eenmaal goed lukt, dan is het zo heerlijk reproduceerbaar.

