Hoi guys,
Is het mogelijk (standaard, of met wat extra werk...) om de DC luidsprekerbescherming te gebruiken voor 3 modules?
Ik zit met het idee te spelen om in fases héél m'n surroundsetup te gaan vervangen door pre/pro combinaties.
M'n huidige UCD400AD's zou ik dan naar achterste kanalen brengen, en een derde UCD400(ST/HG?) te gebruiken voor m'n center. Deze speakers zijn minder lastig aan te sturen dan m'n mains (B&W N804 mains, de surrounds/center zijn HTM2/N805) - een nieuwe amp zou dan de mains aansturen met UCD400HG+HxR. De "oude" voeding is de hypex 500VA+1x HG power supply.
Uiteraard zou ik graag m'n center ook beveiligen tegen een eventuele DC fout...
Hypex UcD supply HG vraagje: DC protectie 3 modules?
Moderator: Beheerdersteam
-
TonioRoffo
Re: Hypex UcD supply HG vraagje: DC protectie 3 modules?
Je kan er maar 2 "protecten".. Voor een 3e moet je zelf een nieuw circuitje maken. Volgens mij heeft Jeroen_D een schema op zijn site staan.
-
TonioRoffo
Re: Hypex UcD supply HG vraagje: DC protectie 3 modules?
Thx voor de feedback 
Ik denk nu eerder aan een volgende opstelling, als ik er mee doorga:
3xSMPS
1 SMPS voor linksvoor/rechtsachter
1 SMPS voor rechtsvoor/linksachter
1 SMPS voor center
Nieuwe modules voor LV/RV/center, oude modules aanpassen voor de hogere voltages voor LA/RA
Knopje aanbrengen om achter/center modules te kunnen uitschakelen en zodoende een pure dual mono te verkrijgen indien nodig.
Ik denk nu eerder aan een volgende opstelling, als ik er mee doorga:
3xSMPS
1 SMPS voor linksvoor/rechtsachter
1 SMPS voor rechtsvoor/linksachter
1 SMPS voor center
Nieuwe modules voor LV/RV/center, oude modules aanpassen voor de hogere voltages voor LA/RA
Knopje aanbrengen om achter/center modules te kunnen uitschakelen en zodoende een pure dual mono te verkrijgen indien nodig.