het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
volgens mij worden de berichten in de kantine en "te koop" niet meegeteld 
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik vind de advertentie een net iets te hoog "Mike" gehalte hebben 
Re: het "te koop gezien" topic....
Toch is dit wel redelijk top-of-the-bill pro audio spul hoor.
Re: het "te koop gezien" topic....
http://cgi.ebay.com/x16-24K-Gold-Plated ... 1c0d389cff
8 paar mooie RCA connectors voor 15 euro ongeveer, veel goedkoper dan de plaatselijke elektroboer.
8 paar mooie RCA connectors voor 15 euro ongeveer, veel goedkoper dan de plaatselijke elektroboer.
Re: het "te koop gezien" topic....
En toch moet je hier mee "oppassen". Ik heb al meerdere keren goedkope vergulde connectors gekocht die naar verloop van tijd dof werden en waar corrosie op ontstond (ook al zou dat juist NIET mogen met vergulde connectors).riktw schreef:http://cgi.ebay.com/x16-24K-Gold-Plated ... 1c0d389cff
8 paar mooie RCA connectors voor 15 euro ongeveer, veel goedkoper dan de plaatselijke elektroboer.
Nu kan je geen buil vallen aan 15 euro, maar toch lullig als je alles netjes ingebouwd hebt en je connectors zien er niet uit naar verloop van tijd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Alleen vandaag:
Lars & Ivan Cube S
http://www.1dayfly.com/
Ik weet niet wat voor driver dit is, maar ik vind het niet al te goedkoop
.
http://www.ilounge.com/assets/images/re ... bes/12.jpg
Dit moet toch veel goedkoper kunnen
.
Lars & Ivan Cube S
http://www.1dayfly.com/
Ik weet niet wat voor driver dit is, maar ik vind het niet al te goedkoop
http://www.ilounge.com/assets/images/re ... bes/12.jpg
Dit moet toch veel goedkoper kunnen
Re: het "te koop gezien" topic....
heeft een frequentie bereik tot 53,8Hz. Grappig dat ze van de voren al aan kunnen geven tot achter de komma wat het freqbereik is.Lieuwe schreef:Alleen vandaag:
Lars & Ivan Cube S
http://www.1dayfly.com/
Ik weet niet wat voor driver dit is, maar ik vind het niet al te goedkoop.
http://www.ilounge.com/assets/images/re ... bes/12.jpg
Dit moet toch veel goedkoper kunnen.
Re: het "te koop gezien" topic....
Hmm ziet er in ieder geval budget uit, de tweeter is van mylar of polypropyleen gemaakt.Lieuwe schreef:Ik weet niet wat voor driver dit is, maar ik vind het niet al te goedkoop.
http://www.ilounge.com/assets/images/re ... bes/12.jpg
Het doet me erg denken aan een coax-je voor de auto.
Een kubus is m.b.t. staande golven & paneelresonanties, ook zo'n beetje de slechtste behuizing voor een midwoofer die je maar kunt bedenken.
Veel design, weinig kwaliteit in mijn ogen.
Re: het "te koop gezien" topic....
De te goedkoop sloeg ook meer op dat het waarschijnlijk gewoon te duur is wat je ervoor krijgt. Het leek mij ook al auto-driver.
Zijn niet zo heel veel mensen volgens mij die het bestellen, maar je betaald meer voor de 'design' dan voor kwaliteit
Zijn niet zo heel veel mensen volgens mij die het bestellen, maar je betaald meer voor de 'design' dan voor kwaliteit
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Exclusief spul, en standaard spul. Online veiling, met flink assortiment speakers etc.
B&O, Bose, Nad, Kef, Sony etc etc
http://www.bva-auctions.com/auction/cat ... 0d28c34a71
B&O, Bose, Nad, Kef, Sony etc etc
http://www.bva-auctions.com/auction/cat ... 0d28c34a71
Re: het "te koop gezien" topic....
Iemand nog opzoek naar een leuke LP collectie + Sansui platendraaiert ?
http://link.marktplaats.nl/363168269
http://link.marktplaats.nl/363168269
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Erg fraaie versterkers:
http://link.marktplaats.nl/364045412
Hij vraagt alleen teveel, of hij moet de prijs per twee bedoelen.
Nieuw kosten ze rond de 550 euro, dus per stuk is 350 euro een redelijk bod.
review:
http://www.meetmusic.com/NL/archivedetail.asp?id=1082
http://link.marktplaats.nl/364045412
Hij vraagt alleen teveel, of hij moet de prijs per twee bedoelen.
Nieuw kosten ze rond de 550 euro, dus per stuk is 350 euro een redelijk bod.
review:
http://www.meetmusic.com/NL/archivedetail.asp?id=1082
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Nieuw kosten ze nu volgens mij 475,00 per stuk:b_force schreef:Nieuw kosten ze rond de 550 euro, dus per stuk is 350 euro een redelijk bod.
Prijs: € 475,00
Kenmerken
Conditie: Nieuw
Levering: Ophalen of Verzenden
Beschrijving
SYNQ digit 2K2
Vermogen 2x 1100watt rms 4 ohm.
Hoogte 1HE.
Gewicht 7KG
Nieuw in de doos,
Prijs incl btw en garantie
En per stuk!!
2 stuks beschikbaar.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja ik zie "nieuw" ook wel staan (ben niet blind
)
Maar dat is een nogal wazig begrip.
Er zijn zoveel dingen die "nieuw" toch voor een 2e hands prijsje verkocht worden.
Maar goed, het blijven interessante versterkers.
Maar dat is een nogal wazig begrip.
Er zijn zoveel dingen die "nieuw" toch voor een 2e hands prijsje verkocht worden.
Maar goed, het blijven interessante versterkers.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic....
gezien op hifi.nl:
Meetmicrofoon MBC-550
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/8 ... C-550.html
http://www.dr-jordan-design.de/mic_MBC550.htm
Ik heb deze zelf ook, en hij doet het bijna net zo goed als m'n Earthworks m30.
Als je nog geen meetmicrofoon bezit, zou ik zeker overwegen om deze aan te schaffen i.p.v een duurdere Earthworks.
Gr.
Paul van Lingen.
Meetmicrofoon MBC-550
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/8 ... C-550.html
http://www.dr-jordan-design.de/mic_MBC550.htm
Ik heb deze zelf ook, en hij doet het bijna net zo goed als m'n Earthworks m30.
Als je nog geen meetmicrofoon bezit, zou ik zeker overwegen om deze aan te schaffen i.p.v een duurdere Earthworks.
Gr.
Paul van Lingen.
Re: het "te koop gezien" topic....
Speakerenco heeft in z'n on-line shop enkele Hypex onderdelen in de aanbieding ten opzichte van de Hypex-shop prijzen.
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen, ik heb gister de onderdelen voor mijn nieuwe versterker besteld
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen, ik heb gister de onderdelen voor mijn nieuwe versterker besteld
Re: het "te koop gezien" topic..High-End monitors Seas Excel
High-End monitors Seas Excel units Noten
erg fraai en John heeft nog meer in de aanbieding voor de buizen liefhebbers.
http://link.marktplaats.nl/381241223
erg fraai en John heeft nog meer in de aanbieding voor de buizen liefhebbers.
http://link.marktplaats.nl/381241223
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Àadjo op ma 27 sep 2010, 21:28, 2 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Uhhh da's dacht ik wel zelfbouw. Ze zijn gemaakt door John Eekels en dat is zover ik weet geen "fabrikant"
- matthijs1988
- Berichten: 115
- Lid geworden op: za 07 aug 2010, 23:53
- Locatie: Heteren
e-mu tracker pre voor 98 Eu
normaalgezien staat deze overal te koop voor 149 eu
bij deze shop ben je 98 + verzendkosten kwijt.
misschien leuk voor degenen die een goede usbgeluidskaart + fantoomvoeding in-een willen
http://www.thomann.de/nl/emu_0202_usb.htm
gr. Matthijs
bij deze shop ben je 98 + verzendkosten kwijt.
misschien leuk voor degenen die een goede usbgeluidskaart + fantoomvoeding in-een willen
http://www.thomann.de/nl/emu_0202_usb.htm
gr. Matthijs
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: e-mu tracker pre voor 98 Eu
Dit is wellicht een betere plek.
viewtopic.php?f=21&t=5723
De 0202 heeft overigens GEEN fantoom spanning!!
De tracker pre, wel!
viewtopic.php?f=21&t=5723
De 0202 heeft overigens GEEN fantoom spanning!!
De tracker pre, wel!
