Hehe, ik dacht al dat je zoiets ging zeggen
Heb ik geluk dat ik nog een 22v trafo heb liggen met evenveel vermogen. Dus daarmee moettie 't gewoon doen. Alleen is er al eerder aan de onderkant van die PCB geklooit, dus vervangen van die chip zie ik niet zitten. Zodra ik tijd/geld/zin heb, dan koop ik een nieuw kitje.
Is er overigens al een betere BOM en bouwbeschrijving?