Contemporary C
Moderator: Beheerdersteam
Contemporary C
Heeft iemand ervaring met deze luidspreker. Ik ben zeer benieuwd naar de meningen van forumleden die deze luidspreker al eens hebben beluisterd. Wellicht dat er ook reeds iemand is geweest die een kloon van deze luidspreker heeft gemaakt. Elk commentaar is welkom.
- Bijlagen
-
- Master Contemporary C.jpg (7.02 KiB) 2211 keer bekeken
- MechanicalAnimal
Re: Contemporary C
Voor mij onbekend kerel.
Maar hier vind ik een PDFje met info
mag wel heel wat zijn voor die 5500 euro die ze vragen
Maar hier vind ik een PDFje met info
mag wel heel wat zijn voor die 5500 euro die ze vragen
Ik heb ze wel gehoord in Rotterdam met de Lente HIFI show, en ben toch weer altijd verbaasd over wat die man maakt.
Zoals gewoonlijk een realistische weergave.
Zoals gewoonlijk een realistische weergave.
- firsttimer
Rick Paap maakt met zijn Master speakers idd een stel fraai klinkende luidsprekers.
Ik heb de Master Contemporary C en Master Slamm meerdere keren kunnen beluisteren en dat zijn echt fijne speakers. Helaas zit er wel weer het typische "HI-END" prijskaartje aan...
Ik heb de Master Contemporary C en Master Slamm meerdere keren kunnen beluisteren en dat zijn echt fijne speakers. Helaas zit er wel weer het typische "HI-END" prijskaartje aan...
Zijn er ook metingen beschikbaar? Ik ben wel benieuwd wat deze luidspreker onder hoeken doet. Voor 5500 mag het inderdaad wel wat zijn!
offtopic:
Noem mij een zeikerd, maar voor 5500,- verwacht ik toch wel een onberispelijke afwerking en niet van dit soort hoekjes:
Noem mij een zeikerd, maar voor 5500,- verwacht ik toch wel een onberispelijke afwerking en niet van dit soort hoekjes:
Het freeswerk van de tweeter is inderdaad minder strak. Voor een commerciële luidspreker vind ik het gebruik van aanrechtbladpanelen met vingerlassen minder fraai.
- MechanicalAnimal
niks geen zeikerd, groot gelijk.MichaelB schreef:offtopic:
ik zie hier hobby-isten die 10x strakker frezen dan dat. Als dat een showroommodel is en geen prototype weet ik veel dan is dat wel erg onfatsoenlijk voor dat geld.
Stom hè, viel mij ook meteen op. Ook bij de andere hoekjes lijkt het of ie een beetje uit de bocht gevlogen is. Voor dat bedrag mag je inderdaad een perfecte afwerking verwachten.MechanicalAnimal schreef:niks geen zeikerd, groot gelijk.MichaelB schreef:offtopic:
ik zie hier hobby-isten die 10x strakker frezen dan dat. Als dat een showroommodel is en geen prototype weet ik veel dan is dat wel erg onfatsoenlijk voor dat geld.
ik heb nog 20x duurdere gezien die er ook niet mooi afgewerkt waren......
mijn ervaing is:hoe lellijk `t ook is,als het klinkt is ie geweldig!
mijn ervaing is:hoe lellijk `t ook is,als het klinkt is ie geweldig!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
das dan helemaal schandalig.. die kosten zitten 'm toch in de afwerking, want de onderdelen zit t niet zoals we wetendre schreef:ik heb nog 20x duurdere gezien die er ook niet mooi afgewerkt waren......
- MechanicalAnimal
Mooi! Kan niet wachten tot ik m'n Galactica's af heb LOLdre schreef:mijn ervaing is:hoe lellijk `t ook is,als het klinkt is ie geweldig!
Kleine correctie HenkjanHenkjan schreef:....die kosten zitten 'm toch inde afwerkingnetto-winst, want de onderdelen zit t niet
zoals we weten![]()