Sharp CD-C550 informatie

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
DragoSz

Sharp CD-C550 informatie

Bericht door DragoSz »

Ik heb een jaartje geleden een Sharp CD-C550 versterker gekregen. Hier zij ik graag meer over te weten komen, Maar alle handleidingen op internet kosten allemaal geld :(
Kent iemand dit model? En zo ja wat kan hij er over vertellen? Hij werkt trouwens prima :mrgreen:
Er was ooit ook een afstandsbediening bij maar die heb ik niet gekregen. Waarmee zou ik deze kunnen vervangen? :-k
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Contacteer:

Re: Sharp CD-C550 informatie

Bericht door amanda »

Weet niet of dit de juiste is?
Stond op internet...
Bijlagen
CDC550-H_OM_GB.pdf
(780.72 KiB) 711 keer gedownload
DragoSz

Bericht door DragoSz »

Zeer bedankt :mrgreen: gister zocht ik 2 uur maar fond niks :(
Nu is her rare dat in de handleiding staat dat hij maar 130 en 80 RMS watt heeft maar achter op het ding zelf staat 200 watt? :?:

Heeft iemand een idee wat voor aftands bediening ik kan gebruiken?
RobertD
Contacteer:

Bericht door RobertD »

200Watt is wat het apparaat uit het net haalt. Het rendement is natuurlijk nooit 100%, dus zul je er inderdaad niet meer dan 130Watt uit kunnen krijgen.
Ik denk echter dat 65Watt voor één van die bijbehorende boxjes dodelijk veel is. En anders zullen je buren het wel dodelijk veel vinden...
Verkijk je niet teveel op vermogen.
DragoSz

Bericht door DragoSz »

De boxen heb ik er niet bij gekregen want ik kreeg de versterker omdat de cd lezer het zeer slecht deed (wat al opgelost is).
En de buurvrouw die heeft der subwoofer zo hard dat ik mijn eigen muziek niet eens meer hoor :lol:

Maar kan iemand vertellen welk jaar die gemaakt is en zo. En of het een beetje goed geluid uit komt of best wel tegen valt want ik heb hem nog niet echt op goede boxen kunnen testen.
En of je voor zo'n ding nog goedkoop een afstand bediening kan krijgen? :-k
DragoSz

Bericht door DragoSz »

Ik kan het nummer van de type afstandsbediening niet vinden in de Manuel. Nu is dit niet zo vreemd omdat het niet een super duur systeem is. Weet iemand toevallig het serie nummer van bijpassende ab?
Miniwatt

Bericht door Miniwatt »

DragoSz schreef:
Ik kan het nummer van de type afstandsbediening niet vinden in de Manuel. Nu is dit niet zo vreemd omdat het niet een super duur systeem is. Weet iemand toevallig het serie nummer van bijpassende ab?
Toevallig :lol: niet, maar heel grote kans dat de a.b. van een vergelijkbaar huidig systeem het ook doet.
Plaats reactie