Bocama LA-224B

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Pmh123
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 26 feb 2010, 18:17
Locatie: Heinkenszand

Re: Bocama LA-224B

Bericht door Pmh123 »

hey !! je versterker is aan een rondreis begonnen :D


http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/bui ... nd=22&fs=1
Laatst gewijzigd door Pmh123 op do 24 jun 2010, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Bocama LA-224B

Bericht door RobertD »

Zat die plint er al omheen?

Ik zag trouwens jouw trafoset ook op Marktplaats staan, Martin. Wat zijn de nieuwe plannen?
(Ik moet nog steeds het schema van die 6V6 SE plaatsen, maar het versterkertje is inmiddels verkocht, dus moet het uit mijn hoofd doen...)
Pcdg
Berichten: 891
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 14:24
Locatie: Den Haag

Re: Bocama LA-224B

Bericht door Pcdg »

Dure plint hoor! :lol:

Neem daarvoor dan in ieder geval de moeite om het woord 'Trafoset' goed te spellen...

mvg, Paul (die overweegt om zijn Poolse trafoset ook weer van de hand te doen wegens nieuwe projecten)
Gebruikersavatar
Pmh123
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 26 feb 2010, 18:17
Locatie: Heinkenszand

Re: Bocama LA-224B

Bericht door Pmh123 »

Ik had nog een extra set trafo's, maar heb geen plannen meer om nog eens een andere te maken. De versterker bevalt me erg goed. Door het verkopen van die set trafo's heb ik alle buizen kunnen vervangen door Telefunken.

Het bouwen van een versterker is super leuk, zeker als het resultaat mooi is. Maar ook wel erg verslavend. Dus laat het hier voorlopig bij. :wink:
Gebruikersavatar
Pmh123
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 26 feb 2010, 18:17
Locatie: Heinkenszand

Re: Bocama LA-224B

Bericht door Pmh123 »

pcdegoede schreef:
Dure plint hoor! :lol:
Hoho, dat is audiofiel hout hoor!! dat zie je toch zo Paul. :lol:
Gebruikersavatar
PA4URK
Berichten: 1568
Lid geworden op: ma 21 apr 2008, 17:32
Locatie: Urk
Contacteer:

Re: Bocama LA-224B

Bericht door PA4URK »

Dat ik er nou niet aan gedacht heb om er door mn neef een audiofiele omlijsting omheen te laten maken, stom, stom, stom. Had me zo een paar honderd euro extra opgeleverd :lol:
Groeten vanuit een (eindelijk) zonnig Italie. Enne, het nieuwe project van ondergetekende staat er aan te komen...
Plaats reactie