http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/bui ... nd=22&fs=1
Bocama LA-224B
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bocama LA-224B
hey !! je versterker is aan een rondreis begonnen
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/bui ... nd=22&fs=1
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/bui ... nd=22&fs=1
Laatst gewijzigd door Pmh123 op do 24 jun 2010, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Bocama LA-224B
Zat die plint er al omheen?
Ik zag trouwens jouw trafoset ook op Marktplaats staan, Martin. Wat zijn de nieuwe plannen?
(Ik moet nog steeds het schema van die 6V6 SE plaatsen, maar het versterkertje is inmiddels verkocht, dus moet het uit mijn hoofd doen...)
Ik zag trouwens jouw trafoset ook op Marktplaats staan, Martin. Wat zijn de nieuwe plannen?
(Ik moet nog steeds het schema van die 6V6 SE plaatsen, maar het versterkertje is inmiddels verkocht, dus moet het uit mijn hoofd doen...)
Re: Bocama LA-224B
Dure plint hoor!
Neem daarvoor dan in ieder geval de moeite om het woord 'Trafoset' goed te spellen...
mvg, Paul (die overweegt om zijn Poolse trafoset ook weer van de hand te doen wegens nieuwe projecten)
Neem daarvoor dan in ieder geval de moeite om het woord 'Trafoset' goed te spellen...
mvg, Paul (die overweegt om zijn Poolse trafoset ook weer van de hand te doen wegens nieuwe projecten)
Re: Bocama LA-224B
Ik had nog een extra set trafo's, maar heb geen plannen meer om nog eens een andere te maken. De versterker bevalt me erg goed. Door het verkopen van die set trafo's heb ik alle buizen kunnen vervangen door Telefunken.
Het bouwen van een versterker is super leuk, zeker als het resultaat mooi is. Maar ook wel erg verslavend. Dus laat het hier voorlopig bij.
Het bouwen van een versterker is super leuk, zeker als het resultaat mooi is. Maar ook wel erg verslavend. Dus laat het hier voorlopig bij.
Re: Bocama LA-224B
Hoho, dat is audiofiel hout hoor!! dat zie je toch zo Paul.pcdegoede schreef:Dure plint hoor!![]()
Re: Bocama LA-224B
Dat ik er nou niet aan gedacht heb om er door mn neef een audiofiele omlijsting omheen te laten maken, stom, stom, stom. Had me zo een paar honderd euro extra opgeleverd
Groeten vanuit een (eindelijk) zonnig Italie. Enne, het nieuwe project van ondergetekende staat er aan te komen...
Groeten vanuit een (eindelijk) zonnig Italie. Enne, het nieuwe project van ondergetekende staat er aan te komen...
