Humble Statement
Moderator: Beheerdersteam
Re: Humble Statement
Yep, het weer was geweldig.
Zowat elke dag 30 graden gehad.
Net weer een aantal uurtjes thuis.
Morgen weer aan de slag met de speakers.
Zowat elke dag 30 graden gehad.
Net weer een aantal uurtjes thuis.
Morgen weer aan de slag met de speakers.
Re: Humble Statement
Een blik hoe de uiteindelijke terminals worden.
Ze moeten alleen nog verder gepolijst worden.
Ze moeten alleen nog verder gepolijst worden.
Re: Humble Statement
zeer mooi
maar je zal dan van die wit-fluwelen handschoenen moeten(laten) maken om ze af te stoffen niet?
mvg
audioot
maar je zal dan van die wit-fluwelen handschoenen moeten(laten) maken om ze af te stoffen niet?
mvg
audioot
Re: Humble Statement
Die heb ik al om te controleren of mijn vrouwaudioot schreef:zeer mooi
maar je zal dan van die wit-fluwelen handschoenen moeten(laten) maken om ze af te stoffen niet?
mvg
audioot
goed heeft schoongemaakt.
Gelukkig kijkt ze hier nooit.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Humble Statement
Je begeeft je hier op gevaarlijk terrein, d'r zijn legio vrouwen die voor minder de echtscheiding hebben aangevraagdborkaenjo schreef:Die heb ik al om te controleren of mijn vrouw
goed heeft schoongemaakt.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
-
De Timmerman
- Berichten: 155
- Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
- Locatie: Maassluis
Re: Humble Statement
Heb je nog speciale maatregelen getroffen voor je spuitcabine of heb je alleen alles afgeplakt? Ik volg je topic al een tijdje en wil eigenlijk nu ook mijn speakers in hoogglans gaan afwerken.
Groeten,
Marc
Groeten,
Marc
Re: Humble Statement
Het is geen spuitcabine maar een "rolcabine" aangezien ik de lakDe Timmerman schreef:Heb je nog speciale maatregelen getroffen voor je spuitcabine of heb je alleen alles afgeplakt? Ik volg je topic al een tijdje en wil eigenlijk nu ook mijn speakers in hoogglans gaan afwerken.
Groeten,
Marc
aanbreng met een rollertje. Je heb dan geen last van spuitnevel
en is afzuiging niet per se nodig.
Ik heb dus alleen alles afgeplakt met de goedkoopste behangrollen
die ik kon vinden.
Voor het lakken benevel ik alles met water met een plantenspuit.
Dat bind een groot deel van het stof.
De stofjes die toch in de lak komen schuur ik eruit en op het laatst
polijst ik het geheel.
-
De Timmerman
- Berichten: 155
- Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
- Locatie: Maassluis
Re: Humble Statement
borkaenjo schreef:Het is geen spuitcabine maar een "rolcabine" aangezien ik de lak
aanbreng met een rollertje.
Gerold??? Daar heb ik dan echt overheen gelezen in je topic....Petje af....
Re: Humble Statement
Met de juiste lak is het een koud kunstje.De Timmerman schreef:borkaenjo schreef:Het is geen spuitcabine maar een "rolcabine" aangezien ik de lak
aanbreng met een rollertje.
Gerold??? Daar heb ik dan echt overheen gelezen in je topic....Petje af....
Re: Humble Statement
Het staat hier ergens in het topic.VT67 schreef:En welke is dan de juiste lak?
Groeten
Double Coat van de IJssel.
Een lak die in de jachten wereld gebruikt wordt.
Krasvast.
In de product info staat dat je pas na een paar dagen
mag schuren, maar dan is de lak al zo hard dat het
geen pretje is.
Ik schuur na 24 uur. Dan is de lak goed schuurbaar.
Je hoeft dan ook alleen maar de stofjes eruit te schuren
en je kunt dan meteen de volgende laag aanbrengen.
Wacht je een paar dagen dan moet je harder schuren
om een goede ondergrond te krijgen voor de volgende laag.
Re: Humble Statement
Nog weer een kleine update.
De een na laatste laklaag.
De freesgaten van de tweeter en mid unit moeten nog
bijgewerkt worden.
De 4de laklaag op de speaker en tweede laklaag op de filterbox.
In de speaker zitten nog 3 kleine deukjes, die wil ik met 4 extra
lagen op die lokaties eruit werken.
Na 5 lagen de filterbox tot korrel 2000 geschuurd.
Morgen krijg ik 3M gele dop poets middel binnen.
Dat wordt nog 1 keer schuren met 2000 en dan poetsen.
Ik ben benieuwd.
De een na laatste laklaag.
De freesgaten van de tweeter en mid unit moeten nog
bijgewerkt worden.
De 4de laklaag op de speaker en tweede laklaag op de filterbox.
In de speaker zitten nog 3 kleine deukjes, die wil ik met 4 extra
lagen op die lokaties eruit werken.
Na 5 lagen de filterbox tot korrel 2000 geschuurd.
Morgen krijg ik 3M gele dop poets middel binnen.
Dat wordt nog 1 keer schuren met 2000 en dan poetsen.
Ik ben benieuwd.
Re: Humble Statement
Wat een monnikenwerk! Ik vind het geweldig hoor, heb zelf ook nog nooit zo'n resultaat gehad met een rollertje. Ze zijn nu al prachtig.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
Re: Humble Statement
hij zal wel een maandje moeten drogen voordat je `m normaal kan poetsen
liefst ook even in de luisterruimte laten staan.......
liefst ook even in de luisterruimte laten staan.......
Re: Humble Statement
Wow schitterend! Wat een mooi resultaat, en dat met een roller! Respect !
Re: Humble Statement
De laatste tijd erg veel gewerkt.
De laatste drie weekenden en een paar nachten.
Daardoor weinig tijd en zin gehad.
Dit weekend naar Slagharen geweest.
Vanaf dinsdag probeer ik weer wat meer tijd
er in te steken.
De laatste drie weekenden en een paar nachten.
Daardoor weinig tijd en zin gehad.
Dit weekend naar Slagharen geweest.
Vanaf dinsdag probeer ik weer wat meer tijd
er in te steken.
Re: Humble Statement
laat maar lekker drogen die lak!!
een maand is een goed begin,als je `m daarna afslijpt en polijst zal ie veel mooier blijven.
wel even in de luisterruimte zetten ivm de luchtvochtigheid!!!!!!
een maand is een goed begin,als je `m daarna afslijpt en polijst zal ie veel mooier blijven.
wel even in de luisterruimte zetten ivm de luchtvochtigheid!!!!!!
