CSS SDX15 tijdelijk uitverkocht

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

CSS SDX15 tijdelijk uitverkocht

Bericht door Juoigâ »

Zojuist is de laatste beschikbare CSS SDX15 vertrokken uit ons magazijn naar een tevreden klant. In afwachting van de vernieuwde CSS SDX15 mk2 zullen we het dus even zonder deze 15" woofer in ons assortiment moeten doen. Naar verwachting zal de mk2 in de loop van de zomer leverbaar worden.
Gebruikersavatar
Candisa
Berichten: 740
Lid geworden op: za 04 apr 2009, 8:36
Locatie: Ieper, België

Re: CSS SDX15 tijdelijk uitverkocht

Bericht door Candisa »

Zijn er al dingen bekend over de mk2?

Ik veronderstel dat er verbeteringen zullen worden doorgevoerd, dus ik ben benieuwd in wat zich dat zal vertalen.

Een hogere efficiëntie in combinatie met een 4+4ohm (ipv 2+2ohm) opstelling zou érg leuk zijn.
Bij de MK1 was die belastbaarheid van 1500W volgens mijn simulaties ook echt nodig om het maximale er uit te kunnen halen en bovendien moest je dan nog een versterker hebben die dit vermogen kon leveren bij 1ohm (komt vooral in caraudio voor en is alsnog niet goedkoop) of bij 4ohm (duur).
Als de efficiëntie een stuk omhoog kan, gecombineerd met eindimpedantie van 2ohm, dan wordt het een héél interessante sub, zeker als de prijs hetzelfde blijft en dezelfde waanzinnige x-max bereikt kan worden.

groetjes,
Isabelle
Plaats reactie