welke drivers liggen bij jou op de plank?

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Koss
Berichten: 274
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 15:41
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: welke drivers liggen bij jou op de plank?

Bericht door Koss »

toekomstige projecten:
4x Vifa D19TD-05 (tweeter uit de groupbuy)

Volgend project
2x Emphaser ex12t3 12" (Sub)

Huidig project:
2x Peerless HDS-164 Nomex (midwoofer)
2x Seas 27TBCD/GB-DXT 1" (tweeter)
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Re: welke drivers liggen bij jou op de plank?

Bericht door bartsegers »

Pfoe, eigenlijk best veel volgens mij

4x Vifa D19TD-05
4x tweeter philips ad 064T*
4x philips middome
4x philips ad80 (en nog wat)
2x dap mb-12
jbl gti-1000 Echte old school beuker
sinus live tweeterset voor de auto
stuk of 12 verschillende 3" breedbandertjes
12" rockfort
15" naamloos subdriver
4 stage audio pax15 woofers
4 monacor mhd-120 compr.drivers
2 tangband 3"
acoustic research woofer 6,5"
philips 8" subwoofer
philips 6,5" subwoofer
Tesla 6x9" hoog rendement units 2x
8" breedbander
3 sets knutselspeakers marquant sony dls
losse compressie drivers, 2 stuks

en ik vergeet nog dingen.....
Svartrose
Berichten: 11
Lid geworden op: do 23 nov 2006, 12:22

Re: welke drivers liggen bij jou op de plank?

Bericht door Svartrose »

Om mezelf te pushen eindelijk eens wat te gaan doen zal ik ook eens een bijdrage leveren aan dit topic. Ben nog bezig een kamer in te richten om ongestoord te kunnen klussen, dus minstens tot die tijd liggen de volgende drivers op de plank:

Alle drivers en goede kwaliteit filtercomponenten om de Hatt MKIII te maken.
Een Hyper DS2.0 plate-amp.
En een CSS trio12 subwoofer.

Moet een 2.1 set worden, maar het komt er maar niet van...

Zo, dat is eruit :D
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: welke drivers liggen bij jou op de plank?

Bericht door dre »

het komt er maar niet van..... :roll:
XC-C30
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 20 dec 2009, 23:36
Locatie: Roesbrugge, Belgie

Re: welke drivers liggen bij jou op de plank?

Bericht door XC-C30 »

En bovenop wat Candisa al vermeldde:

2x IT Nova MDS08 (subs die je met geen mogelijkheid subs kunt noemen....)
4x IT Nova TN25MK II (ooit eens gekocht voor de auto, en dan nog een set te veel besteld ook :oops: )
2x Peerless C165/IP4 (tjah,wat moet ik hier op gaan zeggen)
2x Technics woofertjes (volgens mij made by vifa?) ze klinken toch verrevan slecht
Gebruikersavatar
595ss
Berichten: 326
Lid geworden op: vr 02 dec 2005, 16:26
Locatie: Gullringen, sverige

Re: welke drivers liggen bij jou op de plank?

Bericht door 595ss »

2 x klipsch 8"
2 x tangband 4"
2 x tangband 3"
4 x sony (op 1 na beste 103 ooit!) http://www.diyaudio.com/forums/full-ran ... e103a.html
2 x irel 8"
2 x monacor sph 60 x
2 x monacor 3"
2 x fostex ff 85 k
2 x fostex 103
2 x fostex 127
2 x fostex 167
2 x 12" orgel basspeaker
(en ik zoek nog een setje fostex 168 sigma oud model...)

als ik het zo optyp moet ik toch maar eens wat uitdunnen
Plaats reactie