Forum: Gereedschap
Moderator: Beheerdersteam
- MrCaBLeGuY
Forum: Gereedschap
Ik heb gister eens wat youtube filmpjes bekeken over houtbewerking, allerlei handige jigs enzovoort. Momenteel is er op dit forum weinig aandacht voor gereedschap, misschien een leuk nieuw subforum ?
Re: Forum: Gereedschap
denk zelf dat het geen slecht idee is.
er is momenteel best veel te vinden alleen staat het kris kras door het forum heen.
veelal bij kastenbouw, en in topics van mensen die de bouw laten zien.
er is momenteel best veel te vinden alleen staat het kris kras door het forum heen.
veelal bij kastenbouw, en in topics van mensen die de bouw laten zien.
Maak een topic aan met de titel "gereedschap op het www" oid en verzamel de links. Als het een nuttig en overzichtelijk topic word dan maken wij het sticky!
Wowly
Wowly
Omdat ik binnenkort een bovenfrees ga aanschaffen en ik wat leesvoer 'frezen voor dummies' zocht, ben ik op een 30tal aardige voorbeeldjes gekomen.
hout draaien
hout draaien
Het is een beetje doordrenkt van Festool gereedschap maar wel heel interessant.xbake schreef:Omdat ik binnenkort een bovenfrees ga aanschaffen en ik wat leesvoer 'frezen voor dummies' zocht, ben ik op een 30tal aardige voorbeeldjes gekomen.
hout draaien
- MechanicalAnimal
vond ik ookSARK schreef:Het is een beetje doordrenkt van Festool gereedschap maar wel heel interessant.xbake schreef:Omdat ik binnenkort een bovenfrees ga aanschaffen en ik wat leesvoer 'frezen voor dummies' zocht, ben ik op een 30tal aardige voorbeeldjes gekomen.
hout draaien
derhalve maar gekozen voor een Festool bovenfrees
Zijn er nog andere bovenfrezen dan?MechanicalAnimal schreef:vond ik ookSARK schreef:Het is een beetje doordrenkt van Festool gereedschap maar wel heel interessant.xbake schreef:Omdat ik binnenkort een bovenfrees ga aanschaffen en ik wat leesvoer 'frezen voor dummies' zocht, ben ik op een 30tal aardige voorbeeldjes gekomen.
hout draaien![]()
derhalve maar gekozen voor een Festool bovenfrees
- MechanicalAnimal
Het gaat meestal niet om het merk gereedschap, het gaat erom wie het in zijn handen heeft....