Ik denk erover na een Actief scheidingsfilter te (laten) ontwerpen en te (laten) bouwen.
Om tussen de voor en eindversterker te plaatsen.
Idee:
- Actieve sub links en rechts (heb ik ergens anders op zelfbouwaudio.nl al hulp bij).
- Om niet te veel versterkers te hoeven aanschaffen:
- Voor de "satelieten" een kwalitatief actief filter Fo 150Hz of een variabel filter?
- Tussen de squaker en tweeter een passief 18dB filter (bijvoorbeeld)
Ik heb wel vaker luidsprekers gebouwd maar nooit "actief" ha ha.
Gewoon een mooi 3-weg systeem met actieve woofers in de kasten.
Maar ja ik kan geen actieve filters bouwennnn... misschien gaat iemand dat voor mij doen?
