Fountek Aether
Moderator: Beheerdersteam
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Fountek Aether
Prachtig, ziet er zeer fraai uit.
Top hoe je dat met de te grote frezing van faceplate hebt opgelost, echt onzichtbaar nu.
Mooi compacte speaker zo, complimenten!
Top hoe je dat met de te grote frezing van faceplate hebt opgelost, echt onzichtbaar nu.
Mooi compacte speaker zo, complimenten!
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Fountek Aether
Prachtig, ziet er zeer fraai uit.
Top hoe je dat met de te grote frezing van faceplate hebt opgelost, echt onzichtbaar nu.
Mooi compacte speaker zo, complimenten!
Top hoe je dat met de te grote frezing van faceplate hebt opgelost, echt onzichtbaar nu.
Mooi compacte speaker zo, complimenten!
Re: Fountek Aether
Ze zijn inderdaad erg mooi geworden Robert. Als je had beweerd dat het fabriekskasten waren had ik het ook geloofd!
mvg, Paul
mvg, Paul
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Fountek Aether
Mijn ouders ( nu 64 en 70 jaar oud ) zijn zo trots als een pauw en erg gelukkig met het geluid. Het heeft wel een stap voorwaarts gemaakt t.o.v. die oude Sony speakers.
Ze gebruiken een NAD receiver met ingebouwde cd-speler en die komt nu veel beter tot zijn recht.
Toen ik ze bracht hebben we nog even geëxperimenteerd met standaardjes, maar ze staan nu op de vloer (met vloerbedekking).
Mijn vader vertelde dat hij ze laatst wel dichter bij elkaar heeft gezet (aan weerszijden van de tv) en dat het nu heel lekker klinkt. Binnenkort ga ik wel weer eens luisteren, nu zijn ze wel ingespeeld.
Bedankt voor al jullie reacties.
Ze gebruiken een NAD receiver met ingebouwde cd-speler en die komt nu veel beter tot zijn recht.
Toen ik ze bracht hebben we nog even geëxperimenteerd met standaardjes, maar ze staan nu op de vloer (met vloerbedekking).
Mijn vader vertelde dat hij ze laatst wel dichter bij elkaar heeft gezet (aan weerszijden van de tv) en dat het nu heel lekker klinkt. Binnenkort ga ik wel weer eens luisteren, nu zijn ze wel ingespeeld.
Bedankt voor al jullie reacties.
Re: Fountek Aether
Ik heb de Aether ook gebouwd (op aanraden van Robert) en ze bevallen me prima!
Mijn DIY-set is nu (bijna) compleet.
Mijn DIY-set is nu (bijna) compleet.
