Ik snap wel meer dingen niet.Henkjan schreef:ik snap niet dat als het blijkbaar zo brak geprogrammeerd is, dat het dan toch zoveel gebruikt wordt....b_force schreef:... Le kun je weglaten omdat winISD daar een beetje raar mee doet..
@Hans: jij bent niet bang voor DOS toch? Download dan ff AudioCAD van http://www.audiocad.de dan heb je iets dat t wel doet
Waarom bv mensen de TFM grafiek gebruik voor subwoofers of denken dat ingevoerde vermogen ook daadwerkelijk het vermogen is.
De reden dat je Le helemaal niet nodig hebt is nogal simpel, namelijk dat je enkel het laag aan het simuleren bent op een vrij theoretisch benadering.
Je bent met andere woorden enkel geïnteresseerd hoe een driver zich gedraagt in het laag.
Wat heeft Le daar voor toevoegde waarde überhaupt?
Voor de rest is winISD een heel fijn programma en werkt het prima.
