Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Moderator: Beheerdersteam

Ziet er leuk uit, Heb je ook een link naar de webshop?koifarm schreef:Ter info.
Volume regeling en ingangskeuze uit thailand voor € 25,- incl. verzendkosten.
Voor gebalanceerde versie kun je twee relais printen bestellen voor € 8,- extra.
http://www.ict-net.net/vol.pdf
De hand van Sander is duidelijk te herkennen geloof ik. De CRD's zijn inderdaad erg moeilijk te vinden. De J505 ging nog wel maar de andere waren vrijwel nergens leverbaar. Maar het is gelukt dus die heb ik liggen.Is de voeding op de relaisprint gebaseerd op die uit de ExtremA? Heb je dan al een adresje gevonden voor de CRD's? Die zijn moeilijk te vinden.
Wordt krap ben ik bang. De UcD's zijn ook nog uit logeren bij Sander voor een upgrade. Ik ben nu al zo lang bezig dat een week langer nu ook niet veel meer uitmaakt. Als het resultaat maar perfect wordt.Kunnen we 'm nog beluisteren in Breda?
Wordt niet verkocht in een webshop, deze zijn gebouwd door de gebroeders Lu en beschreven op DIYaudio forum. In de handleiding staat een email adres, vraag via de mail of er nog opgebouwde sets beschikbaar zijn.ray5150 schreef:
Ziet er leuk uit, Heb je ook een link naar de webshop?
PS. mooie PCB's, Co, dat heb je weer netjes gedaan.
Ja, dat is het handige van -6 en meerBril af zetten
Een ontwerp van Sander klinkt niet.ben benieuwd hoe dat straks gaat klinken
Deze opmerking is vast gestoeld op uitvoerig onderzoek of jarenlange ervaring, maar maakt het echt zoveel uit? Kun je dat ook verklaren?SSassen schreef:IC voetje kan wel, maar gebruik dan wel een type met gedraaide vergulde of rhodium contacten, maar goed, dat hoef ik je niet te vertellen