Prijscheck: wat kan ik vragen voor deze set?
Moderator: Beheerdersteam
- autotuning_sem
Prijscheck: wat kan ik vragen voor deze set?
Wat kan in vragen voor een set bestaande uit:
- Denon PMA 2000R
- Denon DCD 1450AR
- Denon TU 1500RD
Alles is in nieuwstaat, bij de tuner en de versterker zit de manual, er zit een AB bij de versterker, de tuner en de cd speler, al is die van de DCD 1550AR (duurder type, werkt perfect). Alles werkt perfect.
wat denken jullie dat een eerlijke prijs is?
Op MP staat de PMA 2000R voor 800Euro, maar de CD en tuner zonder prijs.
Wat zouden jullie denken als setprijs?
- Denon PMA 2000R
- Denon DCD 1450AR
- Denon TU 1500RD
Alles is in nieuwstaat, bij de tuner en de versterker zit de manual, er zit een AB bij de versterker, de tuner en de cd speler, al is die van de DCD 1550AR (duurder type, werkt perfect). Alles werkt perfect.
wat denken jullie dat een eerlijke prijs is?
Op MP staat de PMA 2000R voor 800Euro, maar de CD en tuner zonder prijs.
Wat zouden jullie denken als setprijs?
- autotuning_sem
Re: Prijscheck: wat kan ik vragen voor deze set?
Ik zou even een denon winkel bellen en vragen wat ze voor inruil zouden willen geven voor zo'n set.
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Dat zou ik niet doen. Winkels geven echt hele slechte inruilprijzen. Je bent er wel makkelijk vanaf.squall schreef:Ik zou even een denon winkel bellen en vragen wat ze voor inruil zouden willen geven voor zo'n set.
Richtlijn voor 'als nieuw' is maximaal de helft van de nieuwprijs. Maar dan heb ik het over echt als nieuw. Afhankelijk van hoe oud het is, kan het wel minder zijn.
- MrCaBLeGuY
CD & Tuner rond de 300 samen. De PMA 2000 even voor je gekeken, in de US worden deze voor prijzen tussen 250$ en 600$ tweedehands verkocht. denk dat rond de 600/700 usd de max is, dus zo een 500 euro +/-. Dus 800 voor de set zou redelijk zijn. Ik zou niet op de hoofdprijs rekenen of je moet een gek vinden die dat er aan uit wil geven.
Ondanks dat het een geweldige amp schijnt te zijn, in de prijsklasse heb je -zeker tweedehands- nogal wat keuzes uit zeer goede en betere alternatieven. Bijna zonde om te verkopen. Wil je een nieuwe scooter ?
PS. Gelukkig staat 2x tussen haakjes, gezien de rest van de opmaak van je onderschrift had hij ook 2 x onder elkaar kunnen staan (hij mag wel wat korter
)
Ondanks dat het een geweldige amp schijnt te zijn, in de prijsklasse heb je -zeker tweedehands- nogal wat keuzes uit zeer goede en betere alternatieven. Bijna zonde om te verkopen. Wil je een nieuwe scooter ?
PS. Gelukkig staat 2x tussen haakjes, gezien de rest van de opmaak van je onderschrift had hij ook 2 x onder elkaar kunnen staan (hij mag wel wat korter
Laatst gewijzigd door MrCaBLeGuY op ma 10 mei 2010, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- autotuning_sem
oke bedankt voor de reacties.
Heb een mogelijke koper gevonden.
Heb een mogelijke koper gevonden.
- MrCaBLeGuY
Ben benieuwd voor hoeveel het je lukt! Meld het even als het gelukt is.
PS. Wat is het verhaal achter 2 x dezelfde amp?
PS. Wat is het verhaal achter 2 x dezelfde amp?
- autotuning_sem
Bieding die ik heb is 600E + Denon PMA 1500R van een vriend.
het verhaal:
2 maand geleden voor een mooi prijsje een 2000R gekocht voor me zelf, 2 weken terug de DCD1450AR erbij gekocht. Ben beetje aan het handelen altijd, zie ik ineens een mooie set staan: PMA2000R, DCD1650AR en TU1500RD. Dat voor een zacht prijsje.
Ik denk: die cd-speler is mooi, de rest verkoop ik wel.
Dus gekocht, me DCD1450AR geruild voor de DCD1650AR (kreeg ook nog een ZEER mooie interlink erbij) en de TU1500, PMA2000 en DCD1450 gaan de verkoop in.
Waarschijnlijk koopt die vriend het dus voor 600+PMA 2000R (kan ik wel 300-350 voor krijgen), koopt hij het niet omdat hij zijn marantz niet binnen 2 weken kwijt kan (zo lang houd ik het vast), dan gaat het setje MP op (de PMA en de TU) en koopt me pa de DCD1450, voor bij zijn PMA1500.
Lastig verhaal, maar het levert me wel wat op!!!
Oja, als iemand SNEL WINST wil maken: http://link.marktplaats.nl/346089986
Levert rond de 600E op normaal!!!
Kheb nu toch geen geld om het te kopen, want ik ben geldloos (heb alleen me huidige installatie staan)
het verhaal:
2 maand geleden voor een mooi prijsje een 2000R gekocht voor me zelf, 2 weken terug de DCD1450AR erbij gekocht. Ben beetje aan het handelen altijd, zie ik ineens een mooie set staan: PMA2000R, DCD1650AR en TU1500RD. Dat voor een zacht prijsje.
Ik denk: die cd-speler is mooi, de rest verkoop ik wel.
Dus gekocht, me DCD1450AR geruild voor de DCD1650AR (kreeg ook nog een ZEER mooie interlink erbij) en de TU1500, PMA2000 en DCD1450 gaan de verkoop in.
Waarschijnlijk koopt die vriend het dus voor 600+PMA 2000R (kan ik wel 300-350 voor krijgen), koopt hij het niet omdat hij zijn marantz niet binnen 2 weken kwijt kan (zo lang houd ik het vast), dan gaat het setje MP op (de PMA en de TU) en koopt me pa de DCD1450, voor bij zijn PMA1500.
Lastig verhaal, maar het levert me wel wat op!!!
Oja, als iemand SNEL WINST wil maken: http://link.marktplaats.nl/346089986
Levert rond de 600E op normaal!!!
Kheb nu toch geen geld om het te kopen, want ik ben geldloos (heb alleen me huidige installatie staan)
- MrCaBLeGuY
Oke nou we dat weten mag dan je onderschrift wat kleiner ? Als je straks nog meer dingen gaat kopen wordt het helemaal zoeken waar nou ongeveer het bericht staat. Als je onderschrift langer is dan je gemiddelde post is er wat fout 
Ben benieuwd waar die knakker die minimaal 800 euro wil op gaat wachten ....
Ben benieuwd waar die knakker die minimaal 800 euro wil op gaat wachten ....
- autotuning_sem
idd ,die adv staat er al 2 weken.
maja zal het ff fixen, het is idd wel groot XD
maja zal het ff fixen, het is idd wel groot XD
- MrCaBLeGuY
Mijn voorstel 
W&M Widescreen For Your Ears
Denon PMA 2000R - DCD 1650AR - TU 1500RD - B&W Matrix 3 Black Ash - Van Den Hul 'The Bridge'
Mooi set voor iemand van 16
W&M Widescreen For Your Ears
Denon PMA 2000R - DCD 1650AR - TU 1500RD - B&W Matrix 3 Black Ash - Van Den Hul 'The Bridge'
Mooi set voor iemand van 16
CODE: Selecteer alles
[color=#FF0000][i][b]W&M[/b] Widescreen For Your Ears[/i][/color]
[size=85]Mooi set voor iemand van 16 :-D[/size]
- autotuning_sem
- MrCaBLeGuY
Nou kan ik je berichtje makkelijker terug vinden
dankje