verder speelt hij alles tot nu toe
avatar op br werkt niet.
Moderator: Beheerdersteam
avatar op br werkt niet.
ik kan de blueray van avatar niet afspelen op mijn br.speler , er komt een stukje tekst over een mogelijke update voor optimale beeld en geluidskwaliteit en dan schakelt de speler helemaal uit.
verder speelt hij alles tot nu toe
op internet kan ik niets vinden over een update voor mijn speler(niet goed gekeken zeker) het betreft een NAD t587, wat nu te doen

verder speelt hij alles tot nu toe
Re: avatar op br werkt niet.
Hmmm, ik heb hem een weekje geleden nog gekeken op mijn S350, met firmware van toen het apparaat net was uitgebracht (ongeveer 1,5 jaar geleden). Ik moest wel een tijdje wachten na die tekst voordat de film/menu kwam, in de tussentijd gewoon zwart beeld.
Re: avatar op br werkt niet.
staat die NAD br speler wel aan internet gekoppeld? want dan kan hij die update ophalen.
Re: avatar op br werkt niet.
nee hij is niet aangesloten op internet,zal ik eens proberen.
er staat trouwens niets over updates in de handleiding
er staat trouwens niets over updates in de handleiding
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: avatar op br werkt niet.
Ik val toch elke keer terug op m'n Sony S350, de PS3 maakt veel meer herrie (ja, ik heb de laatste Slim) en hij lijkt meer judder te hebben.MrCaBLeGuY schreef:Lang leven een PS3
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: avatar op br werkt niet.
Bij mijn Avatar zat een papiertje, eerst je blu-ray speler updaten!
Er zijn veel firmware updates geweest de laatste maand, gewoon even inpluggen op internet en laten zoeken naar een update, misschien staat niets vermeld bij NAD maar is er wel 1!
Wbd ps3, ik had een oude en nu de nieuwe "slim", die is vele malen stiller dan de oude versie maar je hoort hem zeker hoor!
Er zijn veel firmware updates geweest de laatste maand, gewoon even inpluggen op internet en laten zoeken naar een update, misschien staat niets vermeld bij NAD maar is er wel 1!
Wbd ps3, ik had een oude en nu de nieuwe "slim", die is vele malen stiller dan de oude versie maar je hoort hem zeker hoor!
Re: avatar op br werkt niet.
Nee, dat klopt, maar er staat wel iets over aansluiten op internet, blz 15.EJH schreef:nee hij is niet aangesloten op internet,zal ik eens proberen.
er staat trouwens niets over updates in de handleiding
Vrijwel alle BD splers zijn firmware based. zie ook BD profiel 2.0 in de handleiding.
Re: avatar op br werkt niet.
Bij NAD is het probleem met avatar bekend en zijn ze bezig met een update,ik moet dus nog even geduld hebben 
Re: avatar op br werkt niet.
Totaal niet behulpzaam en redelijk off-topic, maar dit is toch wel één van DE redenen waarom een Blu-ray speler hier nooit in huis zal komen.
Ik zou er tenenkrommend gek van worden om een origineel gekochte film niet te kunnen afspelen, omdat de firmware van m'n speler niet up-to-date is!
Met DVD had/heb je hier nooit last van. BD's met alle DRM en actieve content zijn echt een moloch van een uitvinding.
Aan de andere kant
De films die ik via een Blu-Ray bij vrienden heb gekeken zijn wel om te watertanden 
Vooral op 42+ inch schermen en niet te grote kijk afstand.
Ik zou er tenenkrommend gek van worden om een origineel gekochte film niet te kunnen afspelen, omdat de firmware van m'n speler niet up-to-date is!
Met DVD had/heb je hier nooit last van. BD's met alle DRM en actieve content zijn echt een moloch van een uitvinding.
Aan de andere kant
Vooral op 42+ inch schermen en niet te grote kijk afstand.
Re: avatar op br werkt niet.
Die heb ik al. Een Mac mini met Plexb_force schreef:tip: Koop een HTPC
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12449
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: avatar op br werkt niet.
En daar zit geen blu-ray op?MichaelB schreef:Die heb ik al. Een Mac mini met Plexb_force schreef:tip: Koop een HTPC
Re: avatar op br werkt niet.
Nope, een Mac he? Die zijn niet zo van de standaarden toepassen...
Re: avatar op br werkt niet.
Eindelijk is er een update!
De br.speler moet er wel voor terug naar NAD. 
Re: avatar op br werkt niet.
Terug naar NAD? Niet via internet? wat vreselijk ouderwets...
Mijn ouders hadden laatst een nieuwe Philips flatscreen gekocht, daar heb ik de laatste firmware via een usb-stick ingeladen. werkte perfekt.
Sommige dvd speler merken stellen hun updates op de site beschikbaar als een CD image. branden op CD-R, een keer afdraaien en de update is geinstalleerd.
is dat niet mogelijk?.
Mijn ouders hadden laatst een nieuwe Philips flatscreen gekocht, daar heb ik de laatste firmware via een usb-stick ingeladen. werkte perfekt.
Sommige dvd speler merken stellen hun updates op de site beschikbaar als een CD image. branden op CD-R, een keer afdraaien en de update is geinstalleerd.
is dat niet mogelijk?.
Re: avatar op br werkt niet.
schijnbaar kun je er zelf niets mee(nog niet)! ze vroegen of ik de film er ook bij wilde doen.
ik heb trouwens liever dat hun iets verkloten dan ikzelf
ik heb trouwens liever dat hun iets verkloten dan ikzelf
