Prijsverschil Amplimo vs Nuvotem
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- CDesign
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Contacteer:
Prijsverschil Amplimo vs Nuvotem
In mijn zoektocht naar voedingstrafo's is mij het volgende opgevallen.
Ik zocht : 300VA, 2x25V
Ik vond een Amplimo en een Nuvotem. Prijsverschil is bijna 50%, in het voordeel van de Nuvotem......
Zit er bij die Nuvotem een addertje onder het gras of heb ik hier de meevaller van het jaar?
Ik zocht : 300VA, 2x25V
Ik vond een Amplimo en een Nuvotem. Prijsverschil is bijna 50%, in het voordeel van de Nuvotem......
Zit er bij die Nuvotem een addertje onder het gras of heb ik hier de meevaller van het jaar?
Re: Prijsverschil Amplimo vs Nuvotem
de eerste in het tabelletje
te vinden onder products, toroidal transformers, standard transformers, en dan het eerste pdfje.
te vinden onder products, toroidal transformers, standard transformers, en dan het eerste pdfje.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
OW het zijn andere trafo's.
Ik dacht dat je bedoelde dat het ook amplimo trafo's waren. (dat heb ik dan verkeerd gelezen
)
Achja wat is het verschil?
Waarschijnlijk de naam. Ik ken andere trafo's van elpro.org die ook veeeeeeeeel goedkoper zijn, maar het net zo goed doen.
Ik dacht dat je bedoelde dat het ook amplimo trafo's waren. (dat heb ik dan verkeerd gelezen
Achja wat is het verschil?
Waarschijnlijk de naam. Ik ken andere trafo's van elpro.org die ook veeeeeeeeel goedkoper zijn, maar het net zo goed doen.
Die goedkopere trafo doet het net zo goed naar mijn idee. 't is niet dat die goedkopere na 2 jaar door brand.
- CDesign
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Contacteer:
Ja, is ex BTW. Nou ja, komt er iets van € 7,- bij. Ik moet er twee hebben, dan ben ik met Nuvotem trafo's ong. € 50,- goedkoper uit.meanman64 schreef:Zijn de prijzen bij RS niet zonder BTW?
Op een projectje van € 200,- is dat een leuke meevaller
amplimo is inderdaad niet goedkoop, en naast hen zijn er nog een pak andere die eigenlijk ook dezelfde evengoede kwaliteit leveren als hen.
Ik zou niet twijfelen en een nuvotem aanschaffen..
Ik zou niet twijfelen en een nuvotem aanschaffen..
- CDesign
- Contacteer:
elpro.org heeft trafo's van Talema. Talema en Novutem is hetzelfde bedrijfb_force schreef:Ik ken andere trafo's van elpro.org die ook veeeeeeeeel goedkoper zijn, maar het net zo goed doen.
http://www.nuvotem.com/
Het worden inderdaad Novutem's.