daar ik lang geleden een sdx sub heb gekocht zou ik deze eindelijk eens in en kast willen plaatsen en dan gebruiken in mijn ht natuurlijk.
daar het meteen mijneerste project word zit ik wel met wat vragen, heb al veel gelezen en gezien maar toch
wat mij aanspreekt is een betonnen kast heb er maar een paar artikels over gevonden iedereen maakt alles uit hout.
maar is een betonnen kast nu eigenlijk het beste buiten het dragen, verplaatsen er van.
heb van de verkoper de volgende raad gekregen:
met 1 spoel (dus 2ohm):
140 liter @19.2 Hz
10.5cm diam (=110mm pvc) - 40.6cm lang
maar wat vinden jullie van het idee om met beton te werken? dit is resonantie vrij als ik het mag geloven.
o ja hij dient enkel om film niet om muziek.
alvast bedankt.
mvg. kevin

