Nu is er een update van speakers. Focal Beryllium tweeters, de bekende W15CH001 als mid, en twee keer een 22 inch als laag. Een hele wijziging! Ook de versterkers zijn aangepast. Momenteel is de Hypex op het hoog, en het mid veranderd in een Mosfet versterker grotendeels in klasse A staat. Was Hypex niet goed? Helemaal niet! Maar in mijn set klonken ze net wat te aardig. Deze versterkers vervormen waarschijnlijk zelfs meer dan de Hypex, maar samen met de zeer open klinkende tweeters en mid maakt het een goede combi.
De veel kleinere mid (van 16 cm naar 13 cm), en de Focal tweeter daar boven zorgen voor een veel beter rondstraal vermogen. De hoeveelheid energie die de kamer in komt is veel groter, waardoor alles weer anders klinkt. Hoe anders? Kom maar luisteren op de DIYdag 2010.
