b_force schreef:Ziet er fraai uit

Dank je, ben erg te spreken ook over de kwaliteit van de Eurocircuits printjes, er zijn veel printen die er mooi uit zien, maar toch zwakke hechting hebben van het koper op het fiber. Deze prints zijn echt super solide!
b_force schreef:Mag ik vragen wat zoiets nu kost voor iemand?
v-bro schreef:
Bij interesse, het power board kostte 29,35 euro en het PWM boardje 14,26 euro... Laat maar weten of je een board wilt hebben voor dat geld...
Dit kostte deze batch, bij grote hoeveelheden worden die printjes heel veel goedkoper natuurlijk! Ik hoop wat dat betreft dat ze bij 41hz er een kitje van willen maken, dan kan het namelijk veel voordeliger dan als ik er zelf een handjevol moet gaan samenstellen... Voor mij heeft het nu al honderden euro's gekost aan onderdelen, laat staan de tijd! Ik zou zelf een kitje kunnen samenstellen voor de liefhebber, maar dat zou zo maar op een 60-70 euro uit kunnen komen...(effe grof ingeschat)
b_force schreef:Is namelijk wel iets potentieels om bv je geliefde versterker eindelijk in de auto te kunnen gebruiken.
Hmmja, daar ging het mij dus ook om! Ik denk wat dat betreft dat er een goede markt is voor een kitje als deze! In de echt serieuzere hifi kringen dan welteverstaan, meeste mensen denken dat ze heel wat kopen met een of ander boostertje uit de vitrine bij de Kijkshop!