project: termino
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Volgens mij niet de imitatie, maar de Furutech FP-800B-G. Kosten rondom de 76 euro per twee.dre schreef:imitatie furutech....
Deze is op verschillende plaatsen per direct leverbaar, google maar even. Ik zou ze zelf in Roosendaal afhalen, daar waar ik nu mijn WBT haal.
Let wel even op hoe je e.e.a. wil monteren. Deze zijn alleen geschikt voor een wanddikte tot 14 mm. De Furutech FP-805B-G kan tot 34 mm aan.
Gr. Harry
Re: project: termino
nee,imitatie furutech
waren toen exact hetzelfde als de orginele alleen zonder tekst!
waren toen exact hetzelfde als de orginele alleen zonder tekst!
Re: project: termino
langzaam,heel langzaam gaan we vooruit.
in ieder geval is de discussie voor een andere middentoner geopend.
inzet is een zeer breed bereik en een rendement van +/- 93db.....
eerste optie die ik heb gezien:
de accuton c173n-t6-90 http://www.clofis.nl/nl/thiel/C90-T6.pdf
uiteraard hoor ik heel graag nog andere opties
in ieder geval is de discussie voor een andere middentoner geopend.
inzet is een zeer breed bereik en een rendement van +/- 93db.....
eerste optie die ik heb gezien:
de accuton c173n-t6-90 http://www.clofis.nl/nl/thiel/C90-T6.pdf
uiteraard hoor ik heel graag nog andere opties
Re: project: termino
Ik zou voor de Accuton gaan! Uiteraard is mijn mening gebaseerd op feiten en totaal niet subjectief 
Re: project: termino
Die Focal doet me een beetje denken aan van dat gespikkelde afdruiprekkenplastic. 
Re: project: termino
Als het dan maar een beetje "schoon" klinktArno schreef:Die Focal doet me een beetje denken aan van dat gespikkelde afdruiprekkenplastic.
Re: project: termino
http://www.phlaudio.com/datasheets/17_pdf/1120_1130.pdf
http://www.audioheuristics.org/measurem ... HL1120.htm
phl1120 lijkt er ook prima bij te passen,alleen weer dat uiterlijk.......
http://www.audioheuristics.org/measurem ... HL1120.htm
phl1120 lijkt er ook prima bij te passen,alleen weer dat uiterlijk.......
Re: project: termino
Vind hem wel wat hebben hoor, die fasepluggen telkens is ook een beetje saai aan het worden.. 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Dat schijnt een oud Romeins spelletje te zijn, de precieze oorsprong schijnt nogal dubieus te zijn

Einde off topic
Einde off topic
Re: project: termino
vanmorgen de phl opgehaald,in het echt zijn ze een stuk fraaier! 




