Ik ben Ruben en sinds ruim een jaar weer driftig in de weer met hifi. Heb nu een setje waar ik behoorlijk tevreden mee ben, maar de drang naar vernieuwing/verandering blijft toch aanwezig. En wat is er nou leuker om met je eigen handen iets in elkaar te zetten. Vandaar dat ik bij Rumoh een setje voor Cyburgs Needles heb besteld. Nou ben ik best handig denk ik
Dus, ik ben klaar voor mijn eerste serieuze zelfbouwprojectje. Al vind ik het zelf wel een project hoor. Het is allemaal nieuw. Lijmen, solderen. Ik ken het nog wel van 25 jaar geleden met handenardeid, maar dat was toch andere koek.
Vanochtend eens gekeken hoe ik het notch filter ga maken. Aan de terminals vast of op een plankje in de kast zelf. Liefst het eerste maar ik weet niet of dit past. Verder de plankjes gepast en het lijkt allemaal lekker nauwkeurig gezaagd te zijn. Wat soldeer oefeningen gedaan en ik denk vanmiddag de gaten voor de Tangbandjes en de terminals te zagen.
Zo voor de zondag lijkt me dat wel weer even genoeg. Ik heb geen haast.
Ik ben van plan de vorderingen stukje bij beetje hier te posten. Voor degene die er interesse in heeft.
oorspronkelijke foto
oorspronkelijke foto
oorspronkelijke foto