het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Niet heel erg audiofiel (of uberhaupt Hifi), maar wel veel nieuwe speakers met klein versterkertje er in (en allerhande verloopkabels).
Gaat om 30 stuks.
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?I ... tegoryId=2
Gaat om 30 stuks.
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?I ... tegoryId=2
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Die 300 euries kost je de kop niet ... de verzendkosten daarentegenFokko schreef:Te erg voor woorden:
http://link.marktplaats.nl/331320621
Hij is best aan de prijs met z'n 'Bieden vanf € 300,-', in de prijslijst is zo'n spoel $ 250,- (~ € 190,-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Tweeters van Vifa, wellicht een Groupbuy actie??
http://link.marktplaats.nl/333200093
25 stuks zijn 12 paartjes.
met 5€ per paar moet de aanbieder wellicht tevreden zijn...
http://link.marktplaats.nl/333200093
25 stuks zijn 12 paartjes.
met 5€ per paar moet de aanbieder wellicht tevreden zijn...
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Wellicht iemand een 3-weg luidspreker maken?
http://link.marktplaats.nl/335100121
Gaat anders naar GROF vuil, zonde...
http://link.marktplaats.nl/335100121
Gaat anders naar GROF vuil, zonde...
Re: het "te koop gezien" topic....
Best nette kasten, polijsten, spuiten en klaar !bartsegers schreef:Wellicht iemand een 3-weg luidspreker maken?
http://link.marktplaats.nl/335100121
Gaat anders naar GROF vuil, zonde...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat zijn kasten voor een MV 7 en die is te bewonderen op de site van Remo. Davis ontwerp dacht ik...
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
klopt denk ik wel.
Tweeters heeft hij ook te koop staan namelijk.
Ziet er mooi uit nog allemaal!
Tweeters heeft hij ook te koop staan namelijk.
Ziet er mooi uit nog allemaal!
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb geboden op de kasten, ik woon in Hoorn
Lekker in de buurt dus ...
Bedankt voor de tip
Bedankt voor de tip
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: het "te koop gezien" topic....
Heb de kasten net opgehaald, ziet er prima uit!
Kleur is kansloos en veel beschadigingen, dus schuren, plamuren en spuiten.
Filtertje wat erin zit is matig tot redelijk denk ik, 3 kleine spoeltjes plat waarvan 2 erg dicht bij elkaar.
Zit even te zoeken welke drivers erin horen denk dat ik het gevonden heb±
Tweeter : DAVIS TW 26T
Mid: 13 KLV5 A of 13 KLV5 MA
Woofer: DAVIS 20 MC8 A
De tweeters had ie nog te koop staan maar vroeg ie 40 euro voor, vond ik net wat teveel. Heb per mail nog even 30 geboden.
Kleur is kansloos en veel beschadigingen, dus schuren, plamuren en spuiten.
Filtertje wat erin zit is matig tot redelijk denk ik, 3 kleine spoeltjes plat waarvan 2 erg dicht bij elkaar.
Zit even te zoeken welke drivers erin horen denk dat ik het gevonden heb±
Tweeter : DAVIS TW 26T
Mid: 13 KLV5 A of 13 KLV5 MA
Woofer: DAVIS 20 MC8 A
De tweeters had ie nog te koop staan maar vroeg ie 40 euro voor, vond ik net wat teveel. Heb per mail nog even 30 geboden.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Hmmm...
Wat ga je met de hepta units doen? Wellicht passen ze zomaar....
Hoeveel liters heb je ter beschikking ?
ps TSP van de hepta's staan in je PM box
Wat ga je met de hepta units doen? Wellicht passen ze zomaar....
Hoeveel liters heb je ter beschikking ?
ps TSP van de hepta's staan in je PM box
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor de klasse D en DSP fanaten en meer http://www.cadaudio.dk/cadpwmmodules.htm
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat was toch niet zo'n betrouwbare leverancier? Of vergis ik me nu?
Re: het "te koop gezien" topic....
Gratis ophalen in Nijmegen:
Aangeboden. Twee niet afgewerkte BR luidsprekerkasten.
Breedte 27,5 hoogt 39,5 diepte 34,5 hoek voorkant 15 graden.
De kast is goed gemaakt en aan de binnenkant is
een "rib" aangebracht. Kast is aan de voorkant en inwendig
met bladlood beplakt. Het MDF is 18mm dik.
http://link.marktplaats.nl/336341109
Aangeboden. Twee niet afgewerkte BR luidsprekerkasten.
Breedte 27,5 hoogt 39,5 diepte 34,5 hoek voorkant 15 graden.
De kast is goed gemaakt en aan de binnenkant is
een "rib" aangebracht. Kast is aan de voorkant en inwendig
met bladlood beplakt. Het MDF is 18mm dik.
http://link.marktplaats.nl/336341109
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Die staan nu dus achterin mijn auto. Zijn nette, stevige en vooral zware kasten. Eens kijken of het Peerless-setje (uit de witte zuilen die hier op het forum stonden) dat ik hier heb liggen een beetje kan klinken in deze kasten.SARK schreef:Gratis ophalen in Nijmegen:
Aangeboden. Twee niet afgewerkte BR luidsprekerkasten.
Breedte 27,5 hoogt 39,5 diepte 34,5 hoek voorkant 15 graden.
De kast is goed gemaakt en aan de binnenkant is
een "rib" aangebracht. Kast is aan de voorkant en inwendig
met bladlood beplakt. Het MDF is 18mm dik.
http://link.marktplaats.nl/336341109
Groeten,
Mischa
Re: het "te koop gezien" topic....
Hahaha, da's mooi. Zit alles er nog aan/op/in, boutjes, BAF, aansluitingen voor ls-kabelsmischa72 schreef:Die staan nu dus achterin mijn auto. Zijn nette, stevige en vooral zware kasten. Eens kijken of het Peerless-setje (uit de witte zuilen die hier op het forum stonden) dat ik hier heb liggen een beetje kan klinken in deze kasten.
Groeten,
Mischa
Re: het "te koop gezien" topic....
De boutjes zitten er nog in, de baf is nog aanwezig, de bracing is belachelijk, zelfs die is voorzien van lood !!! Helaas zit er een groot gat in de achterkant (ca 7cm), maar dat ga ik gebruiken om mijn LS-aansluitingen verzonken te monteren, dus dat is eigenlijk niet eens helaas.
De weggever had nog een paar mooie LS_kabels liggen die voor mij veel te kort waren. Deze verschijnen binnenkort op Marktplaats, dan zal ik hier even een linkje plaatsen.
Ik heb hem uitgenodigd zich hier aan te melden, want het enige niet-zelfbouw of aangepaste component in zijn woonkamer was volgens mij zijn TV. Een kleine opsomming: compleet aangepaste Mordan Short schrijf ik dit wel goed??) speakers, T-Amp met belachelijke voeding (12V 7A per kanaal), Doede DAC (het mini-flatje met de gestackte dacs) en een massaloopwerk met speciale, door hemzelf aangepaste arm.
Groeten,
Mischa
De weggever had nog een paar mooie LS_kabels liggen die voor mij veel te kort waren. Deze verschijnen binnenkort op Marktplaats, dan zal ik hier even een linkje plaatsen.
Ik heb hem uitgenodigd zich hier aan te melden, want het enige niet-zelfbouw of aangepaste component in zijn woonkamer was volgens mij zijn TV. Een kleine opsomming: compleet aangepaste Mordan Short schrijf ik dit wel goed??) speakers, T-Amp met belachelijke voeding (12V 7A per kanaal), Doede DAC (het mini-flatje met de gestackte dacs) en een massaloopwerk met speciale, door hemzelf aangepaste arm.
Groeten,
Mischa
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: het "te koop gezien" topic....
Belachelijk vriendelijk trouwens om dat zo weg te geven, denk dat iedereen er met plezier wat voor betaald had. Leuke gast.
Re: het "te koop gezien" topic....
Zekers, een erg aardige vent. Overigens is de set die ik hier heb liggen geen Peerless, maar TVM. Het betreft de ARN-5614 woofer en de ARV-078-00/8 tweeter.
Ik heb wat problemen met het verkrijgen van een curve in WinIsd en Boxsim kapt de berekening op 200Hz ongeveer af.
Groeten,
Mischa
Ik heb wat problemen met het verkrijgen van een curve in WinIsd en Boxsim kapt de berekening op 200Hz ongeveer af.
Groeten,
Mischa
- autotuning_sem
- Berichten: 139
- Lid geworden op: di 23 jun 2009, 13:53
- Locatie: Doesburg
Re: het "te koop gezien" topic....
http://link.marktplaats.nl/340538098
Visaton Unit. Beetje vreemde beschrijving maar bieden van 10E.
Kosten nieuw 28E per stuk.
Visaton Unit. Beetje vreemde beschrijving maar bieden van 10E.
Kosten nieuw 28E per stuk.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik twijfel al even of ik hem koop, maar de laatste tijd heb ik veel teveel uitgegeven. Bovendien gaat het slechts om 1 exemplaar:
1x Peerless XXLS-308ALU 12" [830952] voor 125,-
Buitenkansje, máár... wie geinteresseerd is zal snel moeten zijn: het is een uitloper

1x Peerless XXLS-308ALU 12" [830952] voor 125,-
Buitenkansje, máár... wie geinteresseerd is zal snel moeten zijn: het is een uitloper

Re: het "te koop gezien" topic....
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/ ... akers.html
Misschien vind iemand dit interessante speakertjes?
Denk een ander kastje omheen dat ze nog beter klinken, want deze schijnen al wel goed te klinken.
Misschien vind iemand dit interessante speakertjes?
Denk een ander kastje omheen dat ze nog beter klinken, want deze schijnen al wel goed te klinken.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Dit is wel een heel erg fraai USB geluidskaartje!!!
http://www.eekmanmuziek.nl/cgi-bin/inde ... cf1=1&art=
http://www.eekmanmuziek.nl/cgi-bin/inde ... cf1=1&art=
