Een niet ZB gerelateerde vraag: mijn hoofdtelefoon, een Sony, heeft het na jarenlang trouwe dienst laten afweten. En wel een vaag probleem, de kunststof beugel is bij 1 van de schelpen afgebroken. "Kunststofmoeheid" oid zullen we maar zeggen. Jammer, vond het een fijn ding die lekker klonk en die je ook nog eens goed op je hoofd kon hebben.
Ik zoek dus wat anders. Ben altijd wel van Sennheiser gecharmeerd geweest, heb ook de website bekeken, maar dan... bij voorkeur moet het een gesloten systeem zijn om de huisgenoten niet te laten meegenieten, en een kabel van min 3 meter heeft ook voorkeur, zonder een verlengsnoer te hoeven gebruiken. Draadloos is wat mij betreft geen optie. Ik gebruik 'm zowel voor muziek als voor tv/film.
Ergens luisteren heeft voorkeur natuurlijk, maar is dat nog ergens mogelijk behalve bij een Mediamarkt waar je al gestoord wordt bij binnenkomst? "Ik ben toch niet gek, maar wordt het wel zeer binnenkort"
Dus heeft er iemand een tip? Iets gekocht waar je zelf tevreden over bent? prijs indicatie ongeveer een EUR 100-200,-. Bvd!