Co
UCD400 Green Frog
Moderator: Beheerdersteam
Re: UCD400 Green Frog
Zodra ik klaar ben met de clean install van 10.6.3 op mijn G5 zal ik je wat tekeningen sturen. Uitgeprint zijn het al zo'n 300 pagina's. Dat zal ik je maar niet aandoen
Co
Co
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: UCD400 Green Frog
Dat is nog niets. De Green Frog beslaat al 4 ringbanden vol documentatie.Allemachtig! Ik PM je wel even een mailadres...
Co
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: UCD400 Green Frog
Eerlijk gezegd begrijp ik dergelijke wensen van vrouwen al jaren niet. Misschien omdat ik in dat opzicht met een gewillig modelletje getrouwd ben. Heb zelfs wel eens diy electrostaten in de kamer gehad. Die moeten van mijzelf weg omdat er plots kinderhandjes bij ons kwamen wonen en die 5000 Volt vond ik best wel eng... (ze klonken erg goed trouwens, maar er zat geen volume in...)cve schreef:Die heb ik al helemaal uitgerekend en uitgetekend. Tot het zaagplan aan toe. Ik kan er zo mee aan de slag. Mijn vrouw ziet echter liever een wat eleganter model. Tja, de Vifa Formats die er nu staan winnen niet echt de schoonheidsprijs en klein zijn ze ook al niet. Dus nu ben ik al weken bezig om te kijken of ik zoiets als de Delling van Seas in de vorm van de Magico mini kan gieten. Maar dan wel een vloerstaander. Dat wordt dan een 2,5 weg op basis van de W16NX001 en de Millennium T25CF002.Zeg Co... terwijl we wachten op de printen even een vraag over je opmerking hierboven. Heb je daar nog wat mee gedaan?
Maar 2 van die W16's leveren natuurlijk nooit hetzelfde als een grote W26![]()
Co
Re: UCD400 Green Frog
Het valt wel mee met mijn vrouw, ze geeft slechts aan dat ze liever een wat kleiner en slanker model ziet als opvolger voor de Formats. Als ik toch iets anders bouw (lees groter) dan is het ook goed. Maar zoals dat gaat in een relatie: je neemt elkaars wensen serieus
En ach, zolang Sander aan zet is kom ik aan bouwen toch niet toe en vul ik mijn tijd met bedenken en tekenen.
Co
En ach, zolang Sander aan zet is kom ik aan bouwen toch niet toe en vul ik mijn tijd met bedenken en tekenen.
Co
Re: UCD400 Green Frog
Hoe krijg je dat voor elkaar? ik kom meestal niet verder dan een velletje of 25cve schreef:[Dat is nog niets. De Green Frog beslaat al 4 ringbanden vol documentatie.![]()
print je de datasheets soms helemaal uit?
Re: UCD400 Green Frog
Van de pre zijn ondertussen al ruim dertig versies gemaakt in Eagle. Die print ik uit en check ik meerdere malen. Plus vele versies voor de voedingen en layouts, voorpanelen, achterpanelen en vele, vele onderdelen. Verder omschrijvingen van waarom wel en waarom niet. En dan nog allerlei adviezen en commentaren van jullie en delen uit andere topics die ik zinvol vind. En natuurlijk de resultaten en wat er beter moet. Dan schiet het lekker op.Hoe krijg je dat voor elkaar? ik kom meestal niet verder dan een velletje of 25
print je de datasheets soms helemaal uit?
Verder ontbreekt er nog wel eens parate kennis bij mij en dan zoek ik dat weer op. Anders blijf ik eeuwig dom.
Co
Re: UCD400 Green Frog
Over ruisende UCD's gesproken.
Het blijkt normaal te zijn dat een UCD ruist als deze zonder ingang ingeschakeld is.
Ik heb er ook last van (nou ja last alleen met het oor op de tweeter.)
De UCD ingang kortsluiten is idd geen ruis, maar sluit je de UCD af met bv 10K dan ruist deze toch hetzij in mindere mate.
Groet Theo
Het blijkt normaal te zijn dat een UCD ruist als deze zonder ingang ingeschakeld is.
Ik heb er ook last van (nou ja last alleen met het oor op de tweeter.)
De UCD ingang kortsluiten is idd geen ruis, maar sluit je de UCD af met bv 10K dan ruist deze toch hetzij in mindere mate.
Groet Theo
- Bart0l0meus
- Berichten: 325
- Lid geworden op: vr 31 okt 2008, 16:29
- Locatie: Roermond
Re: UCD400 Green Frog
Elke versterker ruist als de ingang niet is aangesloten?MxTheo schreef:Over ruisende UCD's gesproken.
Het blijkt normaal te zijn dat een UCD ruist als deze zonder ingang ingeschakeld is.
Ik heb er ook last van (nou ja last alleen met het oor op de tweeter.)
De UCD ingang kortsluiten is idd geen ruis, maar sluit je de UCD af met bv 10K dan ruist deze toch hetzij in mindere mate.
Groet Theo
Of waar komt deze post plotseling vanaf?
Re: UCD400 Green Frog
Tja eigenlijk een beetje als mostert na de maaltijd
Maar in eerdere post had Co last van ruisende UCD's en zat zich suf te zoeken waar dit nu aan lag.
Omdat ik nu bezig ben met een voorversterker voor mijn UCD's kwam ik hetzelfde probleem tegen.
Was mij nog niet eerder opgevallen, vandaar.
Maar in eerdere post had Co last van ruisende UCD's en zat zich suf te zoeken waar dit nu aan lag.
Omdat ik nu bezig ben met een voorversterker voor mijn UCD's kwam ik hetzelfde probleem tegen.
Was mij nog niet eerder opgevallen, vandaar.
Re: UCD400 Green Frog
Als ik zie en lees hoe jij hiermee bezig bent, en naast jou ook vele anderen hier op dit forum, is dat wel de understatement van het universum...cve schreef:Anders blijf ik eeuwig dom.
Vooruit, laat ik het nog maar eens zeggen:
Domme mensen bestaan niet!
Alleen dom gedrag...
En zelfs dat laatste is bij tijd en wijle nog niet eens erg...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: UCD400 Green Frog
Nou, ik heb iemand wel eens bij hoog en laag horen beweren dat Tripath 't summum was op eindversterker gebied, dus tsja.sjons schreef:En zelfs dat laatste is bij tijd en wijle nog niet eens erg...
Ps. Co z'n printen gaan morgen naar de printenbakker, dan is 't acht werkdagen wachten (en hopen dat de vulkaan geen
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Re: UCD400 Green Frog
SSassen schreef:
Nou, ik heb iemand wel eens bij hoog en laag horen beweren dat Tripath 't summum was op eindversterker gebied, dus tsja.

- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: UCD400 Green Frog
Zo. Dat was de Tripath discussie dan weer voor dit kwartaal
Nog wat aktie op het groene kikker-front?
Nog wat aktie op het groene kikker-front?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: UCD400 Green Frog
D'r komt straks een levering van UPS, met daarin (tromgeroffel) Co z'n printen!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: UCD400 Green Frog
Ha, dat is mooi want dan kan het kikkerseizoen weer beginnen. Ik popel en de soldeerpook staat al te gloeien.D'r komt straks een levering van UPS, met daarin (tromgeroffel) Co z'n printen!
Co
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: UCD400 Green Frog
Zo, UPS is net geweest, zal ik maar eens foto plaatsen dan?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: UCD400 Green Frog
Okay, dan beginnen we rustig aan, hier is de doos waar de PCB's in verzonden zijn ...Leeuwarden schreef:Ik heb een beetje hoofdpijn, misschien kan je nog een uurtje wachten?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: UCD400 Green Frog
Schiet eens een beetje op Sander! Een doos is mooi, dat is waar, maar nu even niet. Dus kom op met die plaatjes!
Co
Co
Laatst gewijzigd door cve op wo 12 mei 2010, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: UCD400 Green Frog
Goed omdat jullie zo aandringen, hier is het verpakkingsmateriaal in de doos, ook niet onbelangrijk natuurlijk 
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
