Ik ben benieuwd of er mensen zijn die net als Sander zien wat er nu nog niet goed is aan het ontwerp.Zo, je hebt weer mail Co, aan de slag!
Co
Moderator: Beheerdersteam
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die net als Sander zien wat er nu nog niet goed is aan het ontwerp.Zo, je hebt weer mail Co, aan de slag!
Op de print bedoel ik. Maar als je denk dat er schematisch iets niet deugd laat maar weten hoor.Bedoel je in het schema of in de lijntjes die je nog moet trekken op de print?
Nee hoor, het was meer voor een kleine tip waar de fout te zoeken was. Het enige wat mij zo op het eerste oog opviel was dat er een paar sporen niet getrokken waren.cve schreef:Maar als je denk dat er schematisch iets niet deugd laat maar weten hoor.
De sporen die niet getrokken "waren" zijn verbonden aan GND. Zodra je het massavlak zichtbaar maakt zie je dat ze wel degelijk verbonden zijn. Ter verduidelijking 2 nieuwe plaatjes.Het enige wat mij zo op het eerste oog opviel was dat er een paar sporen niet getrokken waren.
De printen zijn door Sander goedgekeurd. Het wachten is nu op de printenbakker.Hoe zit het met de vorderingen van de voorversterker
Jij ook alIk ben aan zet, maar door de belastingaangifte 2009 de hele week daar druk mee geweest, en ik had al zo weinig tijd
Wat denk je dat dat kost?Leeuwarden schreef:Wat is dat jongens... Daar is toch een accountant voor?
+1 erg rielext, die van mij vraagt al standaard uitstel aan, nix gehaast. is me die paar knaken wel waardLeeuwarden schreef:Wat is dat jongens... Daar is toch een accountant voor?
Ondanks dat moet ik toch betalenWat is dat jongens... Daar is toch een accountant voor?
Zeg Co... terwijl we wachten op de printen even een vraag over je opmerking hierboven. Heb je daar nog wat mee gedaan?cve schreef:Het eerdere idee was om op basis van 2x 18cm Seas W18 een Sonus Faber model te maken. Daar ben ik vanaf gestapt en wordt de vormgeving een mix van Focal en de bouwwijze van de Magico Mini.
De bas wordt nu de W26FX002, mid de M15CH002 en de tweeter T29CF002. Het idee daarvoor staat ook op de site van Troels Gravesen.
Co
Die heb ik al helemaal uitgerekend en uitgetekend. Tot het zaagplan aan toe. Ik kan er zo mee aan de slag. Mijn vrouw ziet echter liever een wat eleganter model. Tja, de Vifa Formats die er nu staan winnen niet echt de schoonheidsprijs en klein zijn ze ook al niet. Dus nu ben ik al weken bezig om te kijken of ik zoiets als de Delling van Seas in de vorm van de Magico mini kan gieten. Maar dan wel een vloerstaander. Dat wordt dan een 2,5 weg op basis van de W16NX001 en de Millennium T25CF002.Zeg Co... terwijl we wachten op de printen even een vraag over je opmerking hierboven. Heb je daar nog wat mee gedaan?
Ja, maar dat zijn er wel 4 en in een TLIn mijn side loaded TL zitten vier 17cm woofjes en ik wil echt niet meer.
cve schreef:Die heb ik al helemaal uitgerekend en uitgetekend.
Co