Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Tazzy
Berichten: 54
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 15:11
Locatie: Den Haag / Leidschenveen
Contacteer:

Oppo dvd & Millenium 2.4.6 dts pre

Bericht door Tazzy »

Ik heb in de HT een oppo 971 dvd speler staan die ik eindelijk eens 5.1 wilde gaan aansluiten. Ik heb een hele tijd geheden hier voor een Millenium 2.4.6 dts-pre gekocht. Simpele 5.1 pre zonder freubels.

Tussen de oppo en de pre zit een digi coax maar krijg op 1 of andere reden krijg ik geen DTS lock op de pre?

In de manual kan ik niet heel veel zinvols vinden: http://www.5point1.com/manual.pdf

Heb in de oppo naar de menu's zitten kijken en even van RAW naar PCM geschakeld maar zonder succes.

Ga nog even glas interlinkje zoeken maar eh iemand nog een idee???
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Je weet zeker dat je een DTS track op de DVD speler aan het afspelen bent?
Tazzy
Berichten: 54
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 15:11
Locatie: Den Haag / Leidschenveen
Contacteer:

Bericht door Tazzy »

Had Hero er inzitten - die heeft volgens het doosje DTS...

Maar met glas er tussen ook nada...
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ja, maar vaak staat er ook DD op, en gaat de spelert die afspelen als je 'm niet expliciet zegt dattie DTS moet spelen
Tazzy
Berichten: 54
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 15:11
Locatie: Den Haag / Leidschenveen
Contacteer:

Bericht door Tazzy »

Tjeck :)

Spiderman 1 zit er nu in en heeft duidelijk alleen DD. Eventjes een andere disk zoeken
Tazzy
Berichten: 54
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 15:11
Locatie: Den Haag / Leidschenveen
Contacteer:

Bericht door Tazzy »

Andere tarentino, kill bill 1 via dvd menu op dts gezet - daarna niets... huh? preamp van auto naar mono. Tada geluid :)

Snap er geen hol van maar vooruit tis feest 8)

mijn crt beamer staat wel behoorlijk naast de afstelling
Tazzy
Berichten: 54
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 15:11
Locatie: Den Haag / Leidschenveen
Contacteer:

Bericht door Tazzy »

Wel raar maar nu even niet zo belangrijk; in de oppo krijg ik met geen mogelijkheid in 5.1ch downmix de center/rears aan? Echt vreemd... naja de monoblocken zijn nog niet klaar en draai nu 2.0 met sub (voor dts dan)
Plaats reactie