MP3 speler kiezen

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Rade

Re: MP3 speler kiezen

Bericht door Rade »

Voor de verjaardag van mijn vriendin was ik afgelopen week op zoek naar een leuke MP3-speler. Na een tijdje surfen stonden er eigenlijk nog maar 2 op de shortlist;

- Apple Ipod Nano, erg mooi design maar iTunes nodig en geen Flac ondersteuning
- Creative Zen X-Fi 2 Touch, volgens reviews erg goed geluid maar zag ik zag op een youtube dat de volume regeling wat omslachtig is. Vooral onhandig als de speler veelal in de zak zit.

Toch ook nog maar even op het onovertroffen forum gekeken en daar kwam ik dit draadje tegen. Zag goede reviews over de Cowon iAudio D2 speler en heb internet maar weer 'ns geraadpleegd.

Resultaat: vanavond bij http://www.mp3shop.nl de Cowon iAudo D2+ 8Gb besteld. :D
Simpel maar strak design, ondersteund veel formaten, radio en krasvast scherm.

Ben benieuwd (mag 'm vast wel een keer lenen......)

In ieder geval bedankt voor de tips.

Erwin
hovingtim

Bericht door hovingtim »

Daar heb je toch tegenwoordig je telefoon voor (maar wel met oortjes dr in, je bent natuurlijk geen 14 meer :wink: )
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Contacteer:

Bericht door amanda »

hovingtim schreef:
Daar heb je toch tegenwoordig je telefoon voor (maar wel met oortjes dr in, je bent natuurlijk geen 14 meer :wink: )
Vindt toch van niet hoor.
Zit dagelijks 2 uur in het openbaar vervoer en een mp3 speler heeft toch wel voordelen ten opzichte van een een telefoon!
mischa72
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

amanda schreef:
hovingtim schreef:
Vindt toch van niet hoor.
Zit dagelijks 2 uur in het openbaar vervoer en een mp3 speler heeft toch wel voordelen ten opzichte van een een telefoon!
Ja, je kunt in elk geval tijdens het genieten van de muziek niet gestoord worden door de een of andere malloot die je uitgerekend op dat moment moet bellen. :lol: :lol: :lol:

Groeten,
Mischa
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

hovingtim schreef:
Als er een tlf bedacht wordt waar dit ook een beetje klinkt, ok. Ben 'm helaas nog niet tegen gekomen. Mar misschien is 'ie er wel, heeft iemand er ervaring mee?

Toen ik m'n huidige tlf kocht zat daar een BlueTooth headsetje bij met A2DP, streaming audio. Dit is het ei van Columbus dacht ik nog, geheugenkaart erbij gekocht, een goed headsetje erin geplugd en genieten maar. Het klinkt alleen echt nergens naar, valt me tegen.

Vandaar toendertijd de keus voor de Cowon Iaudio, die veel beter bevalt.
mischa72
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Barry2001 schreef:
hovingtim schreef:
Als er een tlf bedacht wordt waar dit ook een beetje klinkt, ok. Ben 'm helaas nog niet tegen gekomen. Mar misschien is 'ie er wel, heeft iemand er ervaring mee?
Ik moet zeggen dat mijn N95 behoorlijk goed klinkt via de in-ears die ik bij mijn Zen gekocht heb.

Groeten,
Mischa
hovingtim

Bericht door hovingtim »

Vond ik nou ook, mijn vorige telefoon was ook de N95 8gb, deze klonk met Sony in-ears erg goed, voldoende vermogen en batterij ging met 3 uur luisteren perdag toch 2 dagen mee. Nu heb ik de N97 en daar is de geluidskwaliteit toch minder van.
nxs77
Contacteer:

Bericht door nxs77 »

ik ben toch nog steeds erg gelukkig met mijn 2 ipod classics 160gb mp3 spelers.
Fijne apparaten en werkt in de auto ook geweldig.
Plaats reactie