Welke koptelefoon?

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
]eep
Berichten: 469
Lid geworden op: za 03 mei 2008, 2:03
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Welke koptelefoon?

Bericht door ]eep »

Ik heb pas voor bij mijn mobiel de Hifiman RE0 oordopjes gekocht. Die kosten nu nog maar $79+$10 vzk. Die klinken echt een heel eind in de richting van mijn DT880. Ze gaan ws niet net zo lang mee maar ze klinken echt goed. En ik ben heel kritisch! De Shure dopjes en Bose dopjes van > €100 die ik gehoord heb vond ik echt niks. Deze klinken heel neutraal, strakke bas (niet teveel) en iets meer presentie in het hoge midden. Ik schat ze wel op het niveau van de K610.

http://www.head-fi.org/forums/f103/revi ... em-383355/

Anders zou ik je aanraden om toch ff door te sparen > €210 voor de K701, daar krijg je echt geen spijt van.
Plaats reactie