Dit is dus een beetje het idee.
De monacor SPH-200CTC komt aan de onderzijde en de Conrad 80W versterker aan de achterkant.
Dit is het orgineel van Sevenup, en daarna gestript.
Even met autocad een tekeningetje gemaakt, en naar de Praxis. De man die het voor mij gezaagd heeft was aangenaam verrast door mijn tekening en dit spoorde hem aan om extra secuur te zagen en alles na te meten. Dit resulteerde in het volgende stapeltje hout: ("afval" heb ik meegenomen, maar indien ik het gezaagd wil hebben in de toekomst doen ze dat voor niks) Voor de bodem 2 x 18mm mdf op elkaar gelijmt met rondom een sponning van 18mm.
Vanavond eerst even mijn nieuwe keukenkastjes in de lak zetten, en dan verder met de poef. Driver er in frezen!
