handig toch die zweden...
Moderator: Beheerdersteam
- Soundexcel
Heb hier zelf 2 exemplaren van
.
Zo kun je voor de gein ook eens bij een Xenos binnenwandelen om te kijken of je nog van hun produkten een beter doel kunt geven als waarvoor ze oorspronkelijk gedacht waren.
Groeten,
Mischa
Oorspronkelijk als cd-bakje, maar ik denk erover om er behuizingen van te maken voor mijn Gainclone monoblokkenmikekiwi schreef:(16x16, 20x20)
Zo kun je voor de gein ook eens bij een Xenos binnenwandelen om te kijken of je nog van hun produkten een beter doel kunt geven als waarvoor ze oorspronkelijk gedacht waren.
Groeten,
Mischa
Re: handig toch die zweden...
BJURÖNHenkjan schreef:ze hebben nu zelfs kant&klare behuizingen
Voor de naam alleen al zou je het doen.
ik heb ook nog een mooie vaas gevonden van aluminium bij de Xenos. Heel mooi als tweeter behuizing boven op een kast zoals bij B&W. Ik heb helaas geen beter plaatje. De linkse is het. De platte voet is 92mm doorsnede.

Bij de Makro: mooie satelliet/mid-hoog behuizingen van bamboe.
Even de afmetingen van de simplehuman site gehaald. Zijn in inches:
Zeeppompje: 4.5"D x 3.5"W x 7"H
Tissuehouder: 6.1"D x 6.1"W x 6.3"H
Pot en deksel: 3.5"D x 3.5"W x 4.7"H
Tandenborstelhouder: 3.5"D x 6.5"W x 4.1"H
Afvalemmer: 8.3"D x 8.3"W x 13"H
Na een vergroting van de pot en deksel tot origineel formaat, kom ik op een wanddikte van 5mm
Even de afmetingen van de simplehuman site gehaald. Zijn in inches:
Zeeppompje: 4.5"D x 3.5"W x 7"H
Tissuehouder: 6.1"D x 6.1"W x 6.3"H
Pot en deksel: 3.5"D x 3.5"W x 4.7"H
Tandenborstelhouder: 3.5"D x 6.5"W x 4.1"H
Afvalemmer: 8.3"D x 8.3"W x 13"H
Na een vergroting van de pot en deksel tot origineel formaat, kom ik op een wanddikte van 5mm
Ik heb wel een beter plaatje hoor]eep schreef:ik heb ook nog een mooie vaas gevonden van aluminium bij de Xenos. Heel mooi als tweeter behuizing boven op een kast zoals bij B&W. Ik heb helaas geen beter plaatje. De linkse is het. De platte voet is 92mm doorsnede.