ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door b_force »

De nieuwe luisterdag zit er weer aan te komen en iedereen wil daar natuurlijk naar toe 8)
Helaas heeft niet iedereen de beschikking over een auto (of rijbewijs), of is het handiger, goedkoper of gewoon leuker om met iemand mee te rijden.

Zoek je nog een carpool partner?
Heb je een plekje over?

Meld je hier :)
Laatst gewijzigd door b_force op ma 22 feb 2010, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door ray5150 »

Bij mij kan er wel iemand mee uit de omgeving Den Haag...
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door BertDB »

Ik vertrek vanuit België.
Mensen die rond de verkeersas E34 (knokke-Antwerpen vanaf Assenede) wonen of vanaf Antwerpen richting Breda kunnen ook meerijden met mij :wink:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door ray5150 »

Inmiddels 1 plek vergeven aan b_force, nog 1 zitplek over...
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door MichaelB »

Aangezien ik ook weer ga, kan er iemand meerijden vanuit Soest of kan ik iemand langs de route oppikken.
Ik ga waarschijnlijk de hele dag.

Dit is de route die ik rijd:
route.JPG
Gebruikersavatar
TH0M
Berichten: 280
Lid geworden op: di 26 aug 2008, 12:36
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door TH0M »

Zijn er nog mensen uit (de buurt van) Arnhem die gaan of graag willen gaan? Ik ben wel van plan te gaan. Ik ga dan alleen overdag, aangezien ik savonds nog andere verplichtingen heb. Eventueel zou er nog 2/3 man mee kunnen
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door ray5150 »

en het laatste plekje is vergeven aan Boppo84.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door mischa72 »

Ik rij vanuit Munstergeleen (Sittard) naar Breda via Weert, Eindhoven en Tilburg.

Op dit moment heb ik nog 3 (edit: 1) plekjes over, maar ik verwacht wel een paar mensen die mee willen (ik heb op de audioclubavond wat mensen warm proberen te maken). Nieuwe aanwas volgt !


Ik heb mijn auto vol. Carpool ten top !

Meerijders:
Heino vanuit Munstergeleen
Markinton vanuit Munstergeleen
Hanselchen vanuit Nederweert (McDonalds ???)

Groeten,
Mischa
Laatst gewijzigd door mischa72 op vr 14 mei 2010, 10:06, 6 keer totaal gewijzigd.
koifarm
Ook commercieel actief
Berichten: 840
Lid geworden op: di 27 mei 2008, 22:54

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door koifarm »

Ik rij vanuit Nieuw Amsterdam ( Drenthe ) en heb nog wel ruimte in de auto om mensen mee te nemen.

Ronny
Gebruikersavatar
fluppie
Berichten: 871
Lid geworden op: di 27 nov 2007, 21:48

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door fluppie »

Ik vertrek of vanuit Schilde, of vanuit Antwerpen naar Breda. Ik heb nog 3 2 zitplaatsen ( in het geval er geen speakers en woofers worden meegebracht ), anders is het nog 1 0 zitplaatsen :).
Bijlagen
routeluisterdag.jpg
Laatst gewijzigd door fluppie op ma 15 mar 2010, 23:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door AatV »

Ik vertrek vanuit Delft naar Breda.
Heb nog genoeg plaats voor hetzij personen- dan wel goederenvervoer.

groeten,
Aat
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door Henkjan »

is er iemand die een kleine luidspreker (needle center) kan meenemen van Breda naar de omgeving van Zwaag in Noord Holland?
Gebruikersavatar
MrCaBLeGuY
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
Locatie: Zwaag

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door MrCaBLeGuY »

Henkjan schreef:
is er iemand die een kleine luidspreker (needle center) kan meenemen van Breda naar de omgeving van Zwaag in Noord Holland?
Niemand die in deze buurt komt ? Of wellicht Zaandam? (en voor mij een needle center kan meenemen van Henk Jan)
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door sjons »

Ik rij in m'n eentje vanuit Friesland richting Breda, preciese route is nog niet bekend (of door de polder of door noord-holland), eventueel kan er 1 persoon mee. 2 zou misschien ook nog lukken, maar veel extra ruimte is er niet in mijn golfje... (neem zelf ook nogal wat in).
En waarschijnlijk gaat die center met mij mee terug richting zwaag...
Gebruikersavatar
MrCaBLeGuY
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
Locatie: Zwaag

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door MrCaBLeGuY »

Ik dank Sjons van harte!
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door mischa72 »

Heren

Waarom alleen mensen carpoolen ?? Ik breng voor Henkjan de Nescio mee.

Is er iemand die langs Middelharnis (Zeeland) komt of er in de buurt woont? Ik kan van iemand een setje veren lenen om onder mijn hobbyproject (zie avatar) te passen, alleen woont die een slordige 200km bij mij vandaan.

Mocht er iemand zijn die deze op zou willen pikken, ik hoor heel graag van je.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door Henkjan »

mischa72 schreef:
Waarom alleen mensen carpoolen ?? Ik breng voor Henkjan de Nescio mee.
ik zet de mensen wel aan t rijden geloof ik :roll: Sjons transporteert al die Needle center naar MrCableGuy, AatV neemt (alweer) mijn eigen spul mee terug naar 010/015. nu moet ik nog iemand uit t oosten aan t rijden krijgen :lol:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door mischa72 »

Henkjan schreef:
mischa72 schreef:
Waarom alleen mensen carpoolen ?? Ik breng voor Henkjan de Nescio mee.
ik zet de mensen wel aan t rijden geloof ik :roll: Sjons transporteert al die Needle center naar MrCableGuy, AatV neemt (alweer) mijn eigen spul mee terug naar 010/015. nu moet ik nog iemand uit t oosten aan t rijden krijgen :lol:
Henkjan,

Als ik het niet graag voor je deed, had je iemand anders moeten zoeken :wink: :wink:

Je hoeft je niet bezwaard te voelen. Wat moet je nog uit het Oosten hebben?

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door Henkjan »

mischa72 schreef:
..... Wat moet je nog uit het Oosten hebben?
een metertje krentewegge?
AntonZ
Berichten: 1343
Lid geworden op: di 06 jun 2006, 23:32

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door AntonZ »

Ik kan zelf niet naar Breda komen, maar zou ook gebruik willen maken van de mogelijkheid om wat spulletjes mee te geven. Gaat er iemand vanuit Noord-Holland naar Breda, en heeft die ruimte om wat breedbandertjes (flink wat) mee te nemen van Mischa? Ik woon in Alkmaar, kan ze gemakkelijk weer afhalen zo grofweg in de driehoek Amsterdam - Hoorn - Alkmaar.
Gebruikersavatar
Boppo84
Berichten: 699
Lid geworden op: za 07 mei 2005, 22:28
Locatie: Zevenhuizen

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door Boppo84 »

Wegens het bekomen van een oude hatchback, heeft ray5150 weer een plekje vrij en heb ik 3 vrije zitplaatsen in de aanbieding.

De heenweg vanuit wassenaar, de terugweg naar Amsterdam via Utrecht (zie kaartje).

Laat maar weten als je mee wilt liften.
Bijlagen
route_ZBAD.JPG
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door Barry2001 »

Henkjan schreef:
mischa72 schreef:
..... Wat moet je nog uit het Oosten hebben?
een metertje krentewegge?
Oost present hier, roept u maar :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door Henkjan »

Barry2001 schreef:
Henkjan schreef:
mischa72 schreef:
..... Wat moet je nog uit het Oosten hebben?
een metertje krentewegge?
Oost present hier, roept u maar :mrgreen:
een metertje krentewegge ajb =P~
k.p.
Berichten: 1178
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 11:23

Re: ZBA luisterdag 2010, Carpooltopic

Bericht door k.p. »

Graag ben ik ook van de partij! Nu is het voor mij heel goed mogelijk om met het OV te reizen naar Breda. Zijn er meer mensen die vanuit de buurt van Enschede met het OV reizen? Of is er nog iemand die met de auto gaat en een reisgenoot zoekt? Laat het dat dan nog even horen. Voor de terugreis wou ik koifarm vragen of hij nog een plaats over heeft. De rest van het weekend breng ik in Klazienaveen door dus Nw'adam is dan al een heeeel eind in de richting:).

Gr Kevin
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”